Recesija, beseda ki je zaznamovala konec lanskega leta. Kljub temu da se pri nas znaki kažejo z zamikom in da v decembru, glede na obiskanost nakupovalnih središč, posledic recesije še ni bilo opaziti, je ta vidna pri oglaševanju. Oglaševalci so skrčili “budgete” in oglasni bloki na TV-ju so bolj kot ne vedno enaki. Tudi oglaševanja v tiskanih medijih je vedno manj in ponudbe ko za en plačan oglas dobiš dva, niso več redkost. Veliko oglasov se je preselilo na internet, ki je relativno poceni oglaševalski medij, sicer še vedno capljamo za svetom v tem segmentu in veliko firm se je že odločilo da se loti spletnega PR-ja.

In kljub temu, da naj bi ljudje v času recesije stiskali pasove, so oglasni bloki na radiju in televiziji polni oglasov za avtomobile.

Kdo še ni slišal oglasov za “super ugodne kredite“, za “sanjsko ponudbo“, za “sto malih slončkov“, “vsi tečejo po novega..“, itd..


In ob vsem tem se mi zastavljajo vprašanja:

– oglas za izjemno ponudbo Forda, kjer pojejo o sto malih slončkih se vrti že skoraj mesec dni in ker je zaloga avtomobilov omejena, jih očitno vseeno še niso prodali v tem času?
– ko vsi tečejo po vozila Peugeot, bi pričakoval da so avtomobili zastonj in ne samo da so jim znižli cene
– ali so Nebesa, ki jih dobite ob nakupu sanjske Škode, edina nebesa, ki jih boste obiskali?
– cene nekaterih avtomobilov so sedaj občutno znižne in kako se sedaj počutijo ljudje, ki so taiste avte kupili kakšen mesec nazaj?

Ko prideš v salon se zgodi ravno obratno. Ponavadi čakaš precej časa na prodajalca, le ta ti ne ponudi, kljub temu da kupuješ “škatle” v vrednosti preko 100k€, niti kave ali česa podobnega. Prav tako ti avtohiše ne uredijo vseh papirjev do konca. Ampak moraš sam skakati in opravljati stvari, ki ti vzamejo cel dan, ali celo več časa, da registriraš in odpelješ avto.

Če bi prodajalci avtomobilov denar za oglaševanje vložili v samo poprodajno storitev, bi naredili veliko več za kupca, ki bi bil zadovoljen in ki bi dobro besedo širil naokoli. Celotna storitev na enem mestu, da se ti ni potrebno ukvarjati z ničemer drugim kot s tem, da odpelješ avto, ki si ga naročil. Nič skakanja po zavarovalnicah, registracijah, urejanja tega in onega.

Ampak to so verjetno le “pobožne” želje. In sedaj grem naprej poslušat tako “ugodne ponudbe, da me bo kap” in razmišljati kaj delam narobe, da si jih ne morem privoščiti! Mogoče je boljše tako, kot da me kap?! Kdo bi vedel!

10 Responses to Oglasi za avtomobile v času “recesije”

  1. jodlajodla pravi:

    mogoče bo pa le kdo tvoje ideje pobral ;) (upam, da bi jih) :D

  2. Žogca pravi:

    Hja, pred dnevi sem se ukvarjala z oglasi za avtomobile. Ugotovila sem, da so bili čisto vsi billboardi, ki sem jih videla v stotih metrih, delu moje ulice, za avtomobile. Zraven tega pa sta se še z dveh blokov, mimo katerih sem šla, svetili dve tridesetmetrski reklami. Skratka, avtomobili in samo avtomobili.

    Moj avto je star 19 let in upam, da jih dočaka vsaj 25.

  3. ummm, dude. Kakšne avte pa ti to kupuješ po 100k evrov? Mislim, saj ne, da verjetno kakšen ne obstaja, ampak ravno v salonih za rajo jih pa po navadi ni :).

  4. John pravi:

    Odpelji se kdaj do salona Toyote, boš presenečen glede kavic in podobnega razvajanja. Ko pa jo pripelješ na servis (v Ljubljani) si pa za njih kralj. Res super kolektiv. Pohvalno!

  5. dr. Onyx pravi:

    Ja verjetno morajo tudi vsi ti prodajalci v času recesije preživeti, ker če prodaja ne bo šla, ne bodo mogli več izplačati niti osnovne plače, kaj šele graditi lepe avto salone, tako kot so jih včasih, ko smo Slovenci kar drli po nov pleh, največkrat kupljen z prodajo delnic, dobljenih za pokojnega Drnovška certifikate.

    In potem se meni zdi logično, da poizkušaš z oglasi premamiti vsaj kakšne kupce. Dokler se to še da financirati. Čez eno leto vprašanje, če se razmere ne spremenijo.

  6. Mark pravi:

    prodajalci morjo staro zalogo prodat. Če bi mi pol leta nazaj dali kako ugodno ponudbo bi si že novga konjička nabavu. Sedaj pa čakam, da vidim kaj bo s to recesijo. Trenutno se mi na srečo pr poslu še ne pozna sam nikol neveš kaj lohk vse še pride. So pa definitivno cene ugodne danes. Kia pro_cee’d 1.4 bencin bi me stala 3 mesce nazaj čez 13k €, danes je pa že pod 10k.

  7. Matej pravi:

    @John: Na kavico mi ni treba hodit v salon Toyote, pa tudi par k€ ne bom plačeval za njo. :)

    @Had: pametno, važna je storitev, ki bi morala biti celostna, tako kot razmišljaš v članku.

  8. had pravi:

    @matija: sluzbene avte.. hitro prides do taksnih stevilk.. no, v koncni fazi tudi dobis precej popusta :)

  9. Bojch pravi:

    Neverjetna ponudba…kar 8000 eur ceneje…od 12h do 12h…ja itak za vse modele skupaj…ma kaj res obstaja mona, ki verjame v kaj takega in kupi takrat avto….Oglasi so popolnoma ne zemeljski…že v štartu neumni…ni realne ponudbe…me kliče trgovec in mi reče, da mi na “oni” avto da 2000eur popusta…se pravi dodam še 4000 eur…Ne, ne gospod vaš avto je zdaj 3000 eur manj vreden….se pravi zame, ki nimam keša je avto od Novembra do Januarja dražji reci piši 1000 eur…Å e bo zaprtih tovarn se mi zdi…Pazi: varni krediti: Kateri delodajalec bo priznal, da je on kriv…NOBEN…

  10. […] vzet čas in jih v miru “prežvečiti”. Točno leto dni nazaj sem objavil zapis – Oglasi za avtomobile v času “recesije”, v katerem sem med drugim […]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.