Hotel Valamar Bellevue Rabac, je zadnji hotel v mestu Rabac in se diči s štirimi zvezdicami, lastnim bazenom in z obalo pod njim, ki nosi modro zastavo. Je novejši hotel in posledično je tudi urejen precej trendovsko in poln. In jaz poskušam biti pozitiven človek, ampak vseeno včasih določene stvari, ki jih plačaš, niso takšne kot bi lahko bile in si zaslužijo konstruktivno kritiko!

Booking.com Tonight aplikacija se je zopet izkazala za odlično – namesto 165, sem dal 125 eurov za polpenzion na dan. Slednje je bila napaka! Par minut pred odhodom od doma v Rabac, sem rezerviral sobo v dotičnem hotelu in ko sem čez dve uri prišel na recepcijo, so malce čudno pogledali mojo rezervacijo, saj je bila prva opravljena preko tega sistema. Ker soba še ni bila pripravljena, so prosili za kakšno uro, da vse skupaj pripravijo.

Vsi vemo, kako je, ko prideš na morje, da bi rad skočil vanj in zaplaval. In točno to sem počel naslednji dve uri. Užival v čistem morju, nepreveliki gužvi, predvsem pa v vročem soncu. Ko sm čez dve uri prišel na recepcijo, še vedno ni bilo sobe! Izgovor je bil na veliko število turistov, ki so prišli taisti dan. Predvsem pa mi je v oči padla gužva pred recepcijo. Pa vendar sem si mislil, “na odmoru si”, nikamor se ne mudi. In čakal. Čez nekaj časa se zopet postavim v vrsto in vprašam isto osebo že tretjič, če bom dobil sobo, da grem lahko pod tuš in se lahko v miru spočijem. In še malo sem čakal, potem pa mi je, sicer prijazna receptorka sporočila, da so me “upgrejdali” v depandanso – ponavadi so bili to slabši deli hotela, vendar je tukaj ravno obratno. Veliko večja soba, predvsem pa bolj mirno, kot v hotelu, kjer je cel kup otrok. Zadovoljen!

In potem je prišla večerja, ki je vključena v ceno. Ker je hotel precej poln, sem rekel, da bi bilo mogoče boljše iti na večerjo po prvem navalu – to je ob 19. uri. In sem prišel tja ob 19:45. Vendar na žalost ni bila prosta NITI ENA miza! #WTF, dobesedno. Hotel, ki nima dovolj kapacitet, da bi vsi ljudje lahko naenkrat jedli? Ker je bil dan popoln in nisem želel pizditi nad tem, sem povprašal “šefico sale”, če je kje kakšna miza. Povedala je, da naj počakam in da me bodo poklicali. In sem čakal na terasi, kjer se je “one man band” pripravljal na večerno zabavo. In sem čakal in gledal, kako starejši turisti hodijo mimo in dobijo mize. Nisem bil edini, ki je čudno gledal, zakaj se to dogaja.

Po natanko 42 minutah se je sprostila miza in med pizdenjem na natakarico, ko sem ji povedal, da se mi res mudi naprej, ker sem bil dogovorjen ob natančno določeni uri in precej nerad zamujam in da takšen odnos res ne more biti njim v čast, mi je odvrnila, da so oni samo zaposleni v hotelu! Jeap, točno to – ampak vsak naj se potrudi po svojih močeh in svet bo precej lepši. Namreč z zelo malo truda, kar sem ji kasneje tudi predlagal in delitvijo miz, bi lahko postregli vsem gostom, ki so v hotelu. Kul, sem pomirjen, imam mizo in Coca Colo!

Odpravim se na prvi sprehod po hrano. Ko zagledam listek lignji na žaru (nobene ribe niso imeli!, vendar so imeli čevape!) in gledam kje so, to vprašam kuharja in mi preprosto odgovori “nestalo”. #WTF – polna sala ljudi, njim zmanjka ene izmed jedi in njemu se jebe za to! Vzamem tri čevape in grem za mizo, ko pride “šefica” sale” z rakijo in se mi začne opravičevati za čakanje na mizo. Ok, kul odnos, vsaj to. Povem ji, da je vse kul, ampak da način, da mi kuhar reče, da ni več lignjev, pa ni ravno kul. Začne se opravičevati in leti notri. Jaz navalim na sladice, ki jih btw tudi že zmanjkalo, oz. zmanjkalo je tistih najboljših. Vmes vzamem še eno sadno solato s prelivom in ko prvič dam v usta ugotovim, da je pokvarjena – kisla – tisti okus, ko nekaj že postaja kislo. Čez par minut pride “šefica sale” in pove, da bodo lignji čez 15 minut, da je uredila vse. Seveda sem bil v polnem zanosu in sem ji povedal, da je tudi sadna solata pokvarjena. Bilo ji je resnično nerodno – želela je da je pijača na račun hiše, spraševala če bi kaj posebnega.. Ampak sem se ji zahvalil in povedal, da jo povsem razumem, ampak da tudi jaz pričakujem storitev, ki sem jo plačal – pa sicer nisem ravno “zajebana stranka”. Prijazno mi reče, da bom imel naslednji dan najboljšo mizo rezervirano, vendar ji odvrnem da ne bo naslednjega dne zame v tem hotelu, kar verjetno dovolj pove o mojem razočaranju nad njimi.

Ljudje dejansko ne potrebujemo veliko, potrebujemo pa nekaj osnovnih gradnikov, da smo srečni. In čakanje 42 minut na večerjo, definitivno ni ena izmed stvari, ki bi me osrečevala, sploh ker sem bil dejansko dogovorjen za naprej in sem želel izkoristiti večer. Ampak takle mamo. Če obstajajo pričakovanja, se nam vse poruši.

No, zdajle sem ravno iz eno urnega jutranjega plavanja in povsem pomirjen. Ali bi šel še enkrat v ta hotel? Ne! Obstaja še n-hotelov in tam, kjer sem doživel takšno izkušnjo, me ne bodo več videli. Bom rajši poskusil odkriti kaj novega, drugačnega, kjer se bom počutil kot gost in za to seveda primerno plačal!

p.s.: tudi interneta ni v depandansi, ampak to sploh ni problem, saj imam Bonbon sim kartico za najcenejši internet na Hrvaškem!

15 Responses to Hotel Valamar Bellevue Rabac – slaba izkušnja!

  1. Anonymous says:

    Wau, taki ljudje kot si ti so mi zmeraj sli najboljs na zivce. Prav lepo si potrdil moje stereotipiziranje. Ni cudno, da nas potem noben ne mara. Tudi ce placas 120 eurov ne pomeni da si kralj sveta. Obnasaj se, sa nisi vec 15 star

    • had says:

      lahko pa sem seveda tiho, pozrem vse in doma pretepem otroka – v tipicno maniri, kajne?

    • miha says:

      Soba mora biti pripravljeno ob uri, katero določi hotel v hišnem redu in pika.Ali je povečanje odhodov ni problem gostov ampak problem gospodinje in sobaric. pika!

      Hotel s 4* mora imeti zadostno število miz.pika! (kategorizacija!?)

      Hrano na bifeju mora dobiti enako prvi gost ob 19 uri, kot tudi zadnji ob 21 uri.pika!

      Hrana mora biti neoporečna. pika!

      Če bi se to zgodilo meni zahteva vračilo celotnega plačila. pika!

      Ti anonimnež pa če rad plačuješ za storitve katerih ne dobiš pa povej…Plačaj mi 300€ za sobo v 5* jaz ti bom pa zrihtal sobo v hostlu…

  2. Hitri says:

    Priporočam branje prispevka
    https://www.had.si/blog//2012/06/23/cloveka-spoznas-z-namenom/
    in krajšo introspektivo.

    Oz. po domače odloči se ali se boš obnašal kot potrošniška pi*da ali pa kot človek sinhroniziran z kozmosom in happy sam s sabo.

  3. Klada says:

    “You get what You pay for. Any You paid almost nothing.”
    — RyanAir stevardesa

    Če bi bil jaz upravnik omenjenega hotela, bi nudil enako (ali manj) in za to zaračunal več.
    Vsi problemi glede gneče, premalo osebja in miz, lignjev, … rešeni. Poleg tega pa bi bil prihodek enak, in dobiček večji.

  4. Anonymous says:

    > In jaz poskušam biti pozitiven človek…

    Očitno predvsem po partijski izkaznici

  5. Tadej says:

    Na članek in komentarje sicer nimam večjih opomb (jah, dalo bi se razumeti, da pridiga pozitivo, živi pa več ali manj drugače/obratno), vseeno pa, če se nabere preveč stvari… nekako razumem Ronijevo pisanje. Eno bi bilo samo soba in potem vse okay. Če si pa stvari takole sledijo…
    Kakorkoli, pišem zaradi nečesa čisto drugega. Po branju komentarjev, sem ugotovil, da me osebno vedno bolj moti ta anonimnost na internetu (in mišljenje, da če si anonimen, si lahko privoščiš biti tudi žaljiv). Seveda ne zahtevam – niti ne pričakujem – da bi se vsi podpisovali s pravim imenom (čeprav sam se, z imenom in ponavadi linkom do mojega Twitter profila ali about.me page-a), če ste pa že anonimni, pa bodite toliko fer in se vsaj držite nekih okvirov osnovne prijaznosti oz. botona.
    Just my 2 cents. l.p. Tadej

  6. Mark says:

    Jaz sem bil v omenjenem hotelu ene 2 ali 3 leta nazaj in sicer okrog 1.maja. Takrat imajo hrvati ponavadi neke akcije in pomoje daš okrog 100 eur za ene 2 ali 3 nočitve. Zgleda imajo to zato da se “ogrejejo” pred sezono. No takrat sem bil nad hotelom navdušen. Dobra lokacija, super terasa, dobra hrana… Prkatično nobene slabe izkušnje nimam. Ponavadi pomaga če je lastnik tujec. Valamar ima zadeve ponavadi kr poštimane tako kot morjo bit. Mogoče si pa ravno na slab dan naletel. Pojdi še kdaj probat mogoče te presenetijo tokrat pozitivno mene namreč so :)

  7. mojca says:

    Ha, ha, jaz imam podobno izkuššnjo s to skupino hotelov v Rabcu -zgleda, da niso ravno vešči spletnih rezervacij.
    Mi smo 3 leta nazaj (zelo ugodno) rezervirali apartma v enem izmed njihovih kompleksov – Girandella Tourist Village. Preko spleta uspešno rezerviram in plačam, dobim potrdilo o rezervaciji na mail,…. skratka brez težav.
    Pridemo dol in gospa na recepciji se čudi, saj ta kompleks sploh ni bil še odprt!! Prve goste naj bi začeli sprejemati šele po 20. maju.
    V zamenjavo so nam brez težav in prijazno ponudili bivanje v dražjem hotelu Albona.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.