Šoping centri v Italiji so bili ta teden “nabito” polni. Glavni razlog za to so sezonski popusti. Vendar bolj kot popusti me je presenetilo dejstvo, da imajo vsi trgovi v trgovinah maske na obrazih. Še bolj presenečen sem bil, da ima tudi veliko obiskovalcev šoping centrov na obrazu maske – in to ne une “počivalškove”, ampak FFP2 maske.
- Dober marketing je vse / Noventa di Piave Designer Outlet in 70 odstotni popust
- Samo za minuto sem pustil vozilo in ostali debilni izgovori
- OneLife Rally, Ljubljana, 28.6.2022 / video in fotografije
Popusti vedno privabijo ljudi v trgovine. Sam sicer nisem vedel, da so se sezonski popusti že začeli, ampak glede na to, da sem bil že v outletu Dona di Piave, sem to dejstvo tudi izkoristil. Popusti tudi do 70 odstotkov na že tako nizke cene so seveda privabili kupce od blizu in daleč in gužva je bila velika.
Vendar v Italiji so očitno po “Bergamu” vse stvari vzeli malce bolj resno. Kot že omenjeno, trgovci so z maskami v trgovinah, pred vrati imajo napisano število ljudi, ki jih spustijo v trgovino in se tega tudi držijo. Prav prijetno presenečen, sploh ob dejstvu, da Italijani in zakoni ne gredo ravno z roko v roki. Ampak očitno jim je dogajanje izpred dveh let “nagnalo strah v kosti” in se obnašajo malce drugače kot bi sicer pričakoval od Italijanov.
Če želite potovati po Italiji z vlakom, potem se pripravite na to, da boste celotno vožnjo na obrazu imeli masko in da če jo boste “sneli”, da vas bodo ostali potniki precej čudno gledali in verjetno vas bo kdo tudi opozoril na to.
Ja, stvari v Italiji so se spremenile. Če sem pred leti, ko se je uvajal zakon o prepovedi kajenja v zaprtih prostorih spraševal kako bo s tem v Turčiji in Italiji, sem kasneje bil presenečen za obe državi, saj sem si vseeno predstavljal, da bodo množično kršili pravila in zakone. Pa vendar temu ni tako. Zelo očitno se ljudje spreminjajo in “železne navade” se spremenijo.