Kaj pomeni dober marketing sem včeraj na lastni koži doživel v Noventa di Piave Designer Outlet centru. Že pred časom sem slišal njihov radijski oglas, da bodo v trgovinah v outlet centru 13. oktobra ponujali 70 odstotne popuste. Da, prav ste prebrali – v trgovinah kot so Prada, Gucci, Jimmy Cho, Burberry .. Vendar je bila resničnost malce drugačna.

Ko sem se pripeljal do Noventa di Piave Designer Outleta sem bil prepričan, da nekaj dajejo zastonj. Vozila so bila parkirana že na rondoju pred outletom in na vseh bližnjih poljih in ob cesti. Očitno so ljudje 70 odstotni popust vzeli dobesedno in pogled na registrske tablice je odkril, da je tukaj pol ex Jugoslavije. Da o Rusih, Čehih, Madžarih in seveda množici Italijanov sploh ne pišem.

Po približno pol ure sem dobil parkirišče in se odpravil v outlet center. Ko sem bil prepričan, da sem doživel že vse … Sem zagledal vrste pred trgovinami. Da, po 100 ljudi je čakalo v vrstah pred posameznimi trgovinami – predvsem tistimi najdražjimi v outlet centru. In nihče se ni pritoževal.

Kdo je že bil v tem outletu, potem ve, da je to velik center. Včeraj pa je deloval kot mravljišče. Sam še nikoli nisem videl toliko potrošnikov na enem mestu, predvsem pa ljudi, ki so naokoli skakali s polnimi nakupovalnimi vrečkami priznanih blagovnih znamk.

Aha. 70 odstotni popust aka dober marketing je privabil ljudi in spremenil outlet center v nakupovalno evforijo. Ampak niso bili vsi izdelki znižani 70 odstotkov, ampak zgolj par v vsaki trgovini. In teh izdelkov je bilo zgolj par v določenih trgovinah. Verjetno marsikdo tega ni opazil, kajti v outletu so že tako in tako znižane cene. In ljudje so nosili ogromne količine nakupljenih oblačil v avte, avtobuse in kombije s katerimi so se pripeljali v sam center.

In potem se je zgodilo. Zastoji. Ko so ljudje želeli zapustit outlet center, le to ni šlo. Cesta pač ni požirala in promet se je ustavil. Ljudje, ki so želeli zapeljati s parkirišča, so lahko samo nemo strmeli v kolono, ki je nastala okolo centra – niti rondo in uvoz na avtocesta nista mogla požirati vse te pločevine in ljudje so se gužvali, da bi jim uspelo priti čim prej na glavne ceste. Promet je bil ohromljen za več kot uro in toliko kletvic že dolgo nisem slišal. Očitno niso bili pripravljeni na vse skupaj in jih je celotna situacija presenetila.

Če so včeraj zvečer obiskovalci pizdili nad prometnim infarktom v outlet centru, pa jih verjetno danes boli glava, ko gledajo izpiske kartic in kaj vse so kupili. Ja, množična evforija je zanimiva stvar in 70 odstotni popust naredi svoje. Realnost je ponavadi malce drugačna.

Komentarji na družbenih omrežjih so bili zanimivi in predvsem kritični … Recimo tale:

Užas, u odlasku stojimo u kilometarskoj koloni sat vremena, a prošla su samo 2 auta.Nije mi jasno da se niste bolje organizirali!!!!!! CHAOS I nije u redu da pojedini dućani stave akciju na neki proizvod i onda imaju doslovno samo 10 komata tog artikla, i onda onaj tko je prvi u redu kupi svih 10 artikala, a neki dućani se super pripreme i imaju tog artikla u 1000 kom. Možda da ipak ti dućani zbog kojih prijeđemo 400 km da bi si taj artikl kupili da ograniče prodaju na 1 ili 2 artikla po osobi . Hvala!

Dober marketing je vse Noventa di Piave Designer Outlet in 70 odstotni popust

Dober marketing je vse Noventa di Piave Designer Outlet in 70 odstotni popust

One Response to Dober marketing je vse / Noventa di Piave Designer Outlet in 70 odstotni popust

  1. Joško says:

    Hmm…
    Zakaj ta “dober” marketing name ne bi mogel vplivti, tudi če bi prej slišal zanj?
    Verjetno je boljši približek realnost trditev, da je marketing odgovoren le za max 50%.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.