burek olimpija burek olimpija

Ambush marketing in Giro d’Italia / Burek Olimpija – desetka / Hotel Kotnik – fail

Trženje iz zasede ali ambush marketing se precej pogosto dogaja ob velikih športnih dogodkih, kjer slovenski tekmovalci zmagujejo. Tudi Giro d’Italia je med temi dogodki. In tokratni zmagovalec ambush marketinga je zagotovo Burek Olimpija, medtem ko je Hotel Kotnik, ki se je tudi želel “prišlepati,” izpadel kot čisti poraženec.

Ambush marketing je zanimiv pojav – ko se “prišlepaš” na blagovno znamko oz. tekmovalca, čeprav za to ne plačaš sponzorskih ali ostalih pravic. Gre za hitre akcije, ki se morajo zgoditi, ko je dogodek še vroč, in točno to se je zgodilo v soboto ob dirki na Višarje.

Ko “se je Rogla snel s ketne” in mu je pri “speljevanju” v hrib pomagal njegov nekdanji skakalni kolega Mitja Mežnar, se je zgodil moment, ki so ga odlično izkoristili pri Burek Olimpija. Skoraj dva tisoč delitev je dosegla objava, kjer so iskali hrabrega pomočnika Primoža Rogliča in mu ponujali “free burek za celo leto”.

Preprosto in učinkovito. In viralno. Predvsem pa plasirano v pravem trenutku.

Seveda na takšne akcije skočijo tudi drugi “social media managerji” in potem ponujajo dve pizzi gratis za pomagača. Precej smešno in zelo očitno zgolj in samo zaradi samopromocijske narave. Ampak takle mamo in treba je skočiti na vsak vlak, kjer se lahko pridobi všečke.

Aja, zakaj je razlika med tema dvema “ambush” marketing akcijama? Ker Burek Olimpija ima to v DNKju. Ker oni dejansko počnejo te stvari tudi sicer in niso vezane zgolj na ambush marketing. Ponudili so pomoč oglobljenemu Wolt dostavljalcu, ki je jedel zunaj, v času Covid-19. Menjajo kune za burek … V bistvu so eni izmed najbolj domiselnih na tem področju v Sloveniji. Hotel Kotnik je pač zgolj in samo skočil na ta vlak in temu primeren je tudi odziv na njihovo objavo.

burek olimpija
burek olimpija
  1. Pa Olimpija ima za moje pojme najboljsi burek v Ljubljani.

Komentarji so zaprti.