otroci in influeserji otroci in influeserji

Zakaj so za medije pomembni vplivneži in zakaj pišejo o njih

V času kislih kumaric opažam, da mediji odkrivajo nove in nove vplivneže. Po novem so vsi uporabniki družbenih omrežij očitno vplivneži – saj drugače si ne znam predstavljati, da mediji posvečajo pozornost tistim, ki imajo par tisoč sledilcev na družbenih omrežjih in jih mediji označujejo za vplivneže. Mediji so postali že prav smešni s tem svojim početjem, ampak jih razumem.

Ko nimaš drugih vsebin, potem ti pridejo prav “veganski vplivneži,” ki imajo 16.000 sledilcev na instagramu in jim vsi domači mediji namenjajo prostor v “etru,” ker so se “izstradali do smrti”. Jeap, o nečem je pač potrebno pisati. In takšnih zgodb naši mediji sproducirajo vsak dan, n …

Da ne omenjam domačih “vplivnežev” – tistih, ki imajo par sto sledilcev na družbenih omrežjih, ampak so očitno tako pomembni, da je potrebno pisati o njih in ustvarjati zgodbe okoli njih. V končni fazi gre za promocijo teh oseb, ki jih tako očitno vsaj kdo opazi na družbenih omrežjih in dobijo kakšen like ali pa novega sledilca.

Razumem, da je kriza na tem področju in da je manjko “znanih” in vplivnežev”. Ampak zakaj za hudiča je vsak, ki ima odprtih par profilov na družbenih omrežjih in nekaj sledilcev, že vplivnež za medije, pa mi ne bo nikoli jasno.

Vendar mediji že vedo, kajne?