Dobra novica – Dars začel s širitvijo avtoceste med Domžalami in Ljubljano. Slaba novica – to bi morali storiti že pred desetimi leti in zastoji vas čakajo do leta 2027 in tudi kasneje, kajti takrat bo tudi to postalo ozko grlo. Če ne posodabljaš infrastrukture in če so vinjete poceni, potem te čaka kaos na cestah. Da ne omenjam širine voznega pasu zoženega voznega pasu. Avtovleka bo imela veliko dela.
- Nagradno vprašanje za Darsovce – katero vozilo lahko pelje po tem pasu?
- Državljani Slovenije smo kolateralna škoda nesposobnih Darsovcev
- Dars je zlo / zapora avtoceste čez Trojane na prvi dan jesenskih počitnic
Če se vsak dan vozite v Ljubljano po avtocesti iz smeri Štajerske, potem veste, da vas čaka nekaj “veselih” let. Dars je namreč začel s širitvijo avtoceste med Domažalami in Ljubljano, projekt pa naj bi bil zaključen šele leta 2027. Prav ste prebrali. Torej, še najmanj dve generaciji letnih gum bosta preživeli v kolonah, ker se pri nas take stvari vlečejo kot jara kača.
V času gradnje bo promet potekal po dveh zoženih pasovih. Kdor se je že kdaj peljal skozi takšna gradbišča, ve, kaj to pomeni: vožnja po pasu, ki je tako ozek, da imaš občutek, kot da si na testu natančnosti. Eno oko na črti, drugo na tovornjaku ob sebi. In ker smo Slovenci znani po tem, da radi gledamo v telefone, se bo žal dogajalo več nesreč.
In zdaj pridemo do bistva. Ali res potrebujemo dve leti, da razširimo nekaj kilometrov avtoceste? To, kar bi v tujini uredili v nekaj mesecih (ker znajo organizirati delo in zapreti odsek ter ga v enem kosu urediti), bomo mi vlekli do leta 2027. Medtem pa bomo poslušali o “napredku gradnje,” gledali stroje ob cesti, ki stojijo, in vsak dan preklinjali v kolonah.
Ne bom polemiziral, ali je širitev avtoceste nujna. Bolj kot to mene moti način izvedbe in predvsem časovnica. Vsak, ki se bo v naslednjih letih vozil po tem odseku, bo to občutil na lastni koži. In ko bo (če bo) leta 2027 končano, bomo vsi rekli: končno! Ampak verjetno bo že čas, da se lotijo naslednje obnove oz. gradnje naslednjih dveh pasov, saj takrat tri pasovnica ne bo več dovolj.
Naslednje dve leti bomo vsi tisti, ki se vozimo po tem odseku, dodatni, izgubili kakšno uro življenja v kolonah. Ampak, hej, glavno, da bo projekt končan leta 2027. Ker zakaj bi nekaj naredili v pol leta, če lahko traja dve leti? Slovenija pač.