dars dars

Državljani Slovenije smo kolateralna škoda nesposobnih Darsovcev

Slovenija, dežela pod Alpami, kjer so zastoji na avtocestah vsakdanji ritual in kjer gledamo v riti tovornjakov v stoječih kolonah. Zakaj? Ker je nekdo na Darsu dobil briljantno idejo: “Hej, poletje prihaja – to je idealen čas za dela na avtocestah!,” Ljudje smo si sami krivi, ker se vozimo po avtocestah, kajne? Mar bi raje ostali doma!

Ja, prav ste prebrali. Medtem ko se Avstrijci in Hrvati pripravljajo na turistično sezono, s tem, da dokončajo obnovitvena dela pred poletjem, pri nas Dars začne “šraufat” ravno takrat, ko je na cesti največ turistov in domačinov. Pametno, ni kaj. Če že ne moremo tekmovat z drugimi po hitrosti gradnje, bomo vsaj prvaki v zastoju na relaciji Vrhnika–Ljubljana.

Če ste se v zadnjih dveh letih peljali mimo izvoza Dragomer, potem veste, da gre za arheološki projekt stoletja. Dve leti že gradijo uvoz. DVE. LETI. Na mestu, kjer bi v tujini v dveh tednih zgradili podvoz, nadvoz in pet rondojev. Pri nas pa… table, stožci delavcev nikjer, samo počasna smrt naših živcev in življenj.

Se še kdo spomni obljub Darsa? “Zgradili bomo sodobno infrastrukturo.” Ja, verjetno so mislili za leto 1998. Sodobno bi bilo, če bi to dejansko delovalo. Ampak ne. Zastoje imamo vsako jutro in vsak popoldan. Pa ne zaradi nesreč. Zaradi – in zdaj pride čarovnija – neresnično počasnega in nedomišljenega upravljanja z infrastrukturo in predvsem odločitev uprave, za katere bi jih morali obesiti za jajca.

Dars: Davkoplačevalski aparat za redno sramotenje. Dars je, tako kot mnoge državne firme, postal sinonim za počasnost, ignoranco in popolno pomanjkanje občutka za realnost. Nihče ne odgovarja za zamude, za napačno planiranje, za dejstvo, da smo Slovenci vsakodnevno talci njihove “strategije”.

Turisti pizdijo, domačini pizdijo, podjetja pizdijo, vsi pizdijo – razen tistih, ki so za to odgovorni. Njim je to samo še ena številka na računu in nova PowerPoint predstavitev z naslovi, kot so: “Nenehna optimizacija pretočnosti prometa”. In seveda obljube, da se bo vse uredilo. Pa se bo? Ne!

Ob rasti prometa na naših avtocestah bo kmalu treba pred vsako potjo po Sloveniji poklicat vedeževalko, ki ti bo dala odgovor, da raje ostani doma, ker bodo po vsej Sloveniji zastoji. In medtem ko bodo drugi gradili, mi čakamo. In čakamo. In čakamo. V koloni. V soncu. Z ročno zategnjeno ročno, ker že petnajst minut stojimo.

Državljani Slovenije čestitamo. Postali smo kolateralna škoda Darsa – podjetja, ki nas bo sčasoma naučilo še letenja, ker se z avtom v tej državi počasi ne bo več dalo nikamor. Aja, pa en velik fakof vsem nesposobnežem v Darsu, ki vsak dan poskrbite, da ljudje izgubljamo živce na avtocestah po Sloveniji.

  1. Problem je vsekakor vecplasten. Se strinjam, da so vcasih odlocitve Darsa malce cudne in v nasprotju z pricakovanji voznikov ampak je treba vedeti da Dars ne more narest prakticno nic konkretnega brez soglasij raznih agencij, ministrstev ipd. In tu tici tisto “nedelo” o katerem je govora. V Slo imamo veliko strokovnjakov iz vseh moznih podrocij, se pa vse ustavi, ko pride nova vlada (ni vazno katera) in zacne namescat svoje kimavce (kao strokovnjake) na vsa (nam) pomembna mesta. Birokracija je ubila razvoj te drzave, ne samo na cestno/zelezniski infrastrukturi ampak mnogo sirse.
    Lahko bi na dolgo in siroko pisal o tem pa nima smisla, ker se nic ne bo spremenilo.
    Glede na vreme, ki se spreminja in so zime vse toplejse bi lahko imeli sezono prakticno celo leto z nekaj izjemami. S tem bi tudi razbremenili gradbeni sektor oz. razporedili delo skozi vse leto, in ne samo od aprila do oktobra, ki je z poletnim casom na polno zaseden. Namrec gradbenikov primankuje. So tujci, ki lahko opravijo namesto nasih samo vprasanje, ce jih nasi razdrobljeni projekti sploh zanimajo. Ko pa ugotovijo da je vecji projekt spravit vsa dovoljenja cez birokratsko sito in reseto, verjamem da obupajo.

    Tako nam ostane da bentimo cez kamionarje (ki niso krivi za naso prepustnost) ker je najlazje vpiti na njih. Je pa dejstvo da se v veliki vecini za kamionom vsaj peljes, na levem pasu pac bremzas in stojis.

    Had vabim te na ta forum, zelo sirok spekter debat, ki je zelo prijeten za branje obenem zves vec kot bi zvedel iz javnih sredstev obvescanja. (mogoce si ze tam) https://www.skyscrapercity.com/categories/gradnje-in-razvoj-construction-and-development.3662/

    Hvala

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja