Tako kot prejšnja leta, sem tudi letos spremljal SOF. Oglaševalec leta 2009 so Ljubljanske mlekarne, prejšnja leta pa so bili oglaševalci:

Oglaševalska agencija leta je Publicis, nagrado oglaševalska osebnost pa je prejel Mitja Petrovič.


Dobitniki nagrad po kategorijah:

  • film televizijski spot – Orto Muziq, Orto Štala! agencije Luna TBWA (oglaševalec: Simobil),
  • tiskani oglasi oglas – Fool Moon agencije Grey Ljubljana (oglaševalec: Arcadia Lightwear)
  • plakati plakat – Trnfest agencije ZEK (oglaševalec: KUD France Prešeren)
  • neposredno trženje embalaža – Poli pate agencije Futura DDB (oglaševalec: Perutnina Ptuj)
  • korporativna oglasna sredstva delo – Zdravstveno stanje podjetja agencije Endemit (oglaševalec: Vzajemna)
  • internetno in mobilno oglaševanje spletno mesto – Trkajmo s Trkajem agencije Pristop (oglaševalec: Jeruzalem Ormož VVS)
  • radijski oglasi oglas – Je šla Poli čez cesto agencije Futura DDB (oglaševalec: Perutnina Ptuj)
  • inovativne oblike komuniciranja – Inovativni mestni stil agencije Saatchi & Saatchi (oglaševalec: Toyota Adria)
  • celostne oglaševalske akcije akcija – Zaposlili smo slona agencije Futura DDB (oglaševalec: Perutnina Ptuj)
  • dogodki dogodek – Planica, svetovna rekorderka agencije Pristop (oglaševalec: Ljubljanske mlekarne)

Priznanje Dobre vile – Lek za televizijski spot Zgaga v želodcu (agencija: Publicis)

One Response to Sof 2010 – oglaševalska agencija leta je Publicis, oglaševalec leta 2009 so Ljubljanske mlekarne

  1. Davorin pravi:

    O dogajanju na SOF-u lahko letos berete tudi na ŽVPL-u, poroča naš novi dopisnik Mak Kordić!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.