20.6. je Opel Astra GTC dobila svoje novo bivališče. Malce več kot dva meseca kasneje, je taista Astra varno prevozila prvih 10.000 kilometrov. Za nekoga malo, za nekoga malce več. Po dveh mesecih lahko mirno rečem, da je bil ta nakup vozila zelo dober – če ne upoštevam “porodnih krčev” in zapletov pri kupovanju vozila.

V prvih 10.000 kilometrih je povprečna poraba 1.7 dizel mlinčka natanko 6,1l/100km (po računalniku v avtu), oz. je šlo za gorivo v tem času 871,96 eurov (ali sem tole pravilno izračunal?). Vozilo je zelo prijetno in udobno za vožnjo, vendar je par stvari, ki me motijo:

  • vozilo ima “avtomatske” luči, ki same preklapljajo med kratimi in dolgimi, kot se tudi avtomatsko prižigajo – v tunelih se lučke prižgejo po kakšni sekundi, ki že voziš v tunelu, oz. ponoči na ovinkasti cesti včasih preklopijo iz dolgih na kratke zelo počasi! Vem, obstaja ročna kontrola, ampak če je že ta “feature”, potem naj deluje!
  • ker sem očitno bil varčen in nisem kupil zadnjih led luči, je problem pri dnevni vožnji, ko so spredaj prižgane “ene lučke”, zadaj pa nič ne gori. Sicer mi je tole precej sporno in nesmiselno, ampak tako kot za naslednjo alinejo, bom moral it na servis
  • bluetooth prostoročno telefoniranje – ker sem naročil večji zaslon, oz. radio v vozilu, do sedaj še nisem ugotovil, kako se prižge prostoročno telefoniranje. V bistvu te funkcionalnosti niti ne potrebujem, ker skoraj nič več ne telefoniram. Ampak vseeno bo treba enkrat it na servis, da mi to razložijo.
  • tuljenje v vozilu – vse piska – nikoli več vozila s senzorji (ja, lahko jih izklopim), ki piska ko manevriraš na parkingu. Če sem lahko živel brez tega dolgih 18 let, bi verjetno tudi še sedaj. Predvsem pa pogrešam funkcijo, s katero ugasnem piskanje, če se ne “pripasam” v vozilu
  • avtomatska ročna zavora, ki za par sekund zadrži vozilo, da ne pobegne nazaj. Odlična stvar, vendar včasih zelo moteča – sploh ko se gre za par centimetrov naprej in nazaj in moraš čakati, da zavora sama po sebi popusti, ker če bi dodal gas, se mogoče ne bi končalo najboljše

Saj bo dovolj, kajne. V bistvu so te moteče stvari dokaj velik odraz mojega poznavanja avtomobilizma – priznam, zame je avto zgolj in samo prevozno sredstvo iz točke A do točke B. In nikoli nisem imel fetiša, oz. sploh interesa vedeti vsega o avtomobilu. In to se pozna tudi ko kupujem vozilu, oz. ko ugotovim, da niti ne vem kaj vse sem naročil. Ampak takrat se mi je vse “zihr” zdelo pomembno. No, da ne bom lagal – pomembna mi je poraba vozila, kajti pri precej prevoženih kilometrih je to precej pomemben dejavnik!

11 Responses to Opel Astra GTC – prvih 10.000 kilometrov

  1. (jm) says:

    6,1 l / 100km se ti zdi malo? Glede na to, da si naredil kar velik km, to verjento ni bilo jajcanje po mestu, ampak bolj relacije, se mi ta poraba zdi prej visoka kot majhna.

  2. oildome says:

    tudi meni se zdi visoka poraba. sploh za 1.7 motor. to je “visoka” poraba že za 1.9 motor (moj ima 5.8, ampak je druga nemška znamka).

  3. NoName says:

    No, grem kr po vrsti.

    – ta avtomatika res še ni najbolj izpiljena (sem tudi že sam videl kar nekaj Oplov z AFL s tem “problemom”).
    – tudi, če bi imel zadnje luči led, ne bi podnevi delovale – pač tako je praktično pri vseh nov(ejš)ih avtomobilih z dnevnimi lučmi.
    – glede bluetootha preveri, če si ga dejansko sploh doplačal, ker mislm da kljub barvnemu displayu (se pravi navi600 oz navi900) ni nujno, da ga imaš, tipka pa vseeno je – podobno kot je za tempomat
    – se mi zdi, da so pri tem avtu še kako potrebni park senzorji, ker je avto zelo “nabildan” in je nazaj zelo nepregleden (že pri stari GTC-jki je bil to “problem”, tu je še večji). Piskanje zaradi nepripetosti se da pa skor gotovo izključit na servisu
    – to govoriš o hill holderju (ki kljub temu, da spustiš pedal zavore, zadrži bremzo še za kako sekundo, dve)?

    Poraba bi bila sicer lahko nižja, samo…. velika kolesa, velika teža in mestna vožnja, pa smo tm. :)

  4. (jm) says:

    Sem pogledal na xsari picasso, 6 let stara, 140Kkm. Poraba 5.8l/100km. Pa imam kar težko nogo pravijo, in običajna relacija je primestno-mestih do 10km.

  5. Klemen Verdnik says:

    Opel Astra 1.3 cdti 2011 (hatchback) – daily commute MB -> LJ -> MB, imam za kakšen liter manjšo porabo (~130km/h po ac).

    Imam tudi ta AFL sistem, sam veš, da nisem nikol gledal po dnevi, če zadaj svetijo ali ne. Ker mi je ene par ljudi že blendalo (brez razloga, I guess). Če ne svetijo zadaj po dnevi, je to sploh legalno?

  6. markopigac says:

    V casu recesije ti kupujes. Avte. Vsa cast! ;-)

  7. NoName says:

    Brez skrbi – je legalno (tudi zakon tako pravi), čeprav se najdejo tudi policaji, ki zaradi tega napišejo kazen – neupravičeno seveda.

  8. Mark says:

    No ja naj ti dobro dela. Bistvo avtomobila je poleg tega da te pripelje od tocke a do b tud to da zadostujejo redni servisi. Avto je že tako velik strošek, ki potem rata še večji. Sicer je še v garanciji pa vseeno. Kot rečeno naj ti dobro dela, ker zadnje čase sem od veliko lastnikov oplov slišal da imajo probleme ampak s prejšno verzijo astre. Tako da srečno vožnjo 10.000 km v dveh mesecih ni šala pa seveda naj dela ane :)

  9. Zvone says:

    Zakaj pa nisi minija kupil? Se mi je zdelo, da si navdušen nad njim.

    Pri miniju ne bi imel teh problemov. Ker nič od tega nima. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.