Zobna pasta Dentalux Complex 3 Mint Fresh iz Lidla

Glede zob sem snob – Curaprox in Curasept sta moji omiljeni sopotnici. Preizkusil sem že cel kup ostalih zobnih past in zobnih ščetk, vendar mi ta kombinacija najbolj ustreza. Verjetno je to posledica težav z zobmi, ki sem jih imel in predvsem “placebo” efekta, ki je še kako prisoten pri določenih izdelkih. Vendar nisem ekskluzivno vezan na ta dva proizvoda.

Pred časom je ZPS – Zveza potrošnikov Slovenije naredila test zobnih krem (članek je plačljiv, kajti ZPS se mora sama preživeti na trgu). Zobne paste so secirali in testirali v prafaktorje in rezultati so bili zanimivi – namreč najdražje zobne paste niso najbolj kvalitetne in tudi naravne zobne paste vsebujejo cel kup elementov, ki jih ne bi smele.

Rezultati testa so marsikoga presenetili, saj je na testu zmagala zobna pasta iz Lidla – Dentalux Complex 3, ki stane 0,69 eura! V primerjavi z zobnimi pastami za 3 in več eurov, je to čista zmaga, kot je tudi zmaga za potrošnika.

Škoda, ker država ne da denarja ZPS-ju, da bi potrošniki imeli merodajne in s testi podkrepljene informacije o izdelkih, ki so na trgu in le tako ne bi metali stran kupe denarja, ko si želimo kupiti zgolj najboljše zase in svoje zdravje.

Aha, kako sem prišel do spodnje zobne paste? Hitro sem tvitnil in jo dobil

dentalux

  1. Ali je na zobni pasti Dentalux označena vsebnost fluora oz. so kakšna opozorila, da se ne priporoča uporabe pri otrocih mlajših od 6 let?

    1. Se pravi redna uporaba le te zmanjšuje obisk pri njih ? V primerjavi z drugimi pastami ?

    2. TO pasto priporočajo.
      TE paste ne priporočajo.

      (Grammar Nazi – Društvo za ohranitev 2. sklona press)

        1. Jao Jan, pa kdo je tebe učil slovenščino? Če že kaj je pravilno: “še vedno JE ne priporočajo” (in ne “še vedno JO ne priporočajo”, kot si spet narobe napisal). ://

  2. Baje ZPS skusa vplivati na prodajalce oz. proizvajalce produktov, ki jih ocenjujejo. Te govorice ze kar nekaj casa krozijo.

  3. @Andrej, res je! Zveza potrošnikov Slovenije si, tako kot vse potrošniške organizacije zelo prizadeva, da bi rezultati neodvisnih primerjalnih testov vplivali na prodajalce in izdelovalce. Na prve tako, da se bodo zavedali teh rezultatov in potrošnikom na njihovi osnovi znali svetovati, na izdelovalce pa, upamo vsaj, vplivamo tako, da trgu ponudijo (še) bolj kakovostne in potrošnikovim potrebam prilagojene izdelke. Svetlih zgledov je po svetu polno, veseli smo, da se počasi selijo tudi k nam.

    S prijaznimi pozdravi,
    Boštjan Okorn,
    vodja primerjalnega testiranja pri ZPS

    1. Kakšni svetli zgledi ?
      Gnili ste s plačljivimi objavami.

      Če je namen ZPS služiti potrošnikom, zakaj so potem informacije, ki so relevantne le njim omejene s plačilom ?

      Rezultata naj se zavedam tako da odcolam 2 eura ? MMM sanja svinja kukuruz, rajši dam ta 2 eura za zobno pasto.

      1. Pa da ne bo nesporazume, z plačljivostjo vsebin se strinjam in jih podpiram.

        Problem konkretni recimo pri vas je pa konflikt interesov, če je interes društva osveščanje potrošnikov, kar naj bi nekako bil osnovni cilj potrošniške organizacije, potem je temu cilju potrebno podrediti sekundarne cilje – kot so npr. zbiranje sredstev.

        V vašem primeru je sekundarni cilj prevladal nad primarnim poslanstvom, kar je z vidika potrošništva približni podobno kot če v zobno pasto kot polnilo vržemo azbest, ker je cenejši od ksilitola in naše primarno poslanstvo: ohranjanje zobne higiene zamenjamo z sekundarnim kovanje profita.

        1. Spoštovani g. Anonimno,

          kot že marsikomu pred vami, bom tudi vam ob takšnih obtožbah najprej zastavil zelo preprosto vprašanje: Glede na to, da za test enega samega izdelka odštejemo tudi nekaj tisoč evrov, nas zelo zanima, na kakšen način bi lahko pokrili te stroške, ne da bi za to prejeli evra od države (kar se dejansko dogaja, govorim samo o testiranju) ali članarine naših članov? Odgovor bom posredoval tudi drugim potrošniškim organizacijam, saj bodo njihovi člani še bolj zadovoljni, ker je pri njih članarina višja od 100 € na leto, posameznih člankov pa pogosto sploh ne prodajajo.

          Zdaj pa malo bolj resno. Zveza potrošnikov Slovenija informira in osvešča najširšo javnost, na naši spletni strani http://www.zps.si je na voljo vrsta vsebin, ki so brezplačne za vse, prav tako nekajkrat na teden izdamo sporočilo za javnost, v katerem izpostavimo določeno problematiko. Tudi to je, seveda, brezplačno, veseli smo, da sporočila naši mediji kar pridno povzemajo.

          Znotraj omenjenih informacij povemo marsikaj o tem, kako izbrati kakovosten izdelek ali storitev, pri čemer izkušnje črpamo ravno iz številnih testiranj, ki smo jih opravili v preteklih letih. Znanje, torej, ne gre v nič, je pa res, da na ta način ne razgaljamo rezultatov točno določenih izdelkov. Če pa na testu ugotovimo, da je določen izdelek (ali celo skupina izdelkov) tako slabe kakovosti, da bi lahko ogrozil varnost oziroma zdravje potrošnikov, to brez oklevanja objavimo tudi z imenom izdelkov. Če malo karikiram: tudi nečlane redno obveščamo o našem delu, članom pa dodamo smetano na torto še s konkretnimi rezultati testa :-)

          Zaradi zagotavljanja neodvisnosti bomo še naprej izdajali revijo in skrbeli za spletno stran, kjer ne boste našli enega komercialnega oglasa, za testiranje pa bomo uporabljali sredstva, ki jih vplačujejo naši člani (in morebitni kupci posameznega testa). Vsem ostalim pa seveda ponujamo možnost, da se včlanijo, o ceni članstva se lahko prepirava do onemoglosti, a verjemite, da približno evro na teden velika večina potrošnikov mimogrede zapravi za marsikatero nenujno stvar, a se tega sploh ne zaveda.

          Pa naj, nas ne moti, motijo pa nas neutemeljene kritike, da ZPS bogati na račun članstva in plačljivih člankov, rezultate svojega dela pa skriva pred javnostjo.

          S prijaznimi pozdravi
          Boštjan Okorn, ZPS

Komentarji so zaprti.