Ko preberete naslov članka na spletnem portalu Svet24 – Odšel je Vito Rožej, na kaj pomislite? Verjetno vsi dobimo enako asociacijo, kajti navajeni smo, da mediji poročajo o tem, da je nekdo umrl. Malce manj pa smo navajeni, da mediji pišejo takšne naslove, ko se nekdo odloči, da se izseli iz Slovenije. V tem primeru gre za slednje, saj je to napisano tudi v samem tekstu članka.

Zakaj bi “novinar” napisal – Odselil se je Vito Rožej, če pa lahko napiše naslov, ki je precej bolj pomenljiv in pritegne več klikov? Saj za to se gre v svetu medijev, kajne? Da ljudje klikajo na naslove, dasiravno nimajo nobene povezave s samo vsebino in so zgolj zavajanje. Kljub temu, da sem navajen tega, pa me takšne stvari vedno znova presenetijo. Glede na to, da poznam Vita, me je naslov malce šokiral. Vendar pri naših “medijih” je to del njihovega poslovnega modela očitno. In potem se taisti mediji sprašujejo zakaj jim padajo naklade, zakaj jim ljudje ne verjamejo in zakaj bralci raje drugje iščemo informacije? Odgovor je na dlani – ker preprosto ni informacij, ki bi bile koristne in za katere bi bili tudi pripravljeni plačati.

vito_rozej