V petek me je prešinila ideja, da bi Lotus in Tesla dobila novega člana. Ideja, ki sem jo seveda moral takoj izpeljati. Najprej v par salonov, da vidim, kakšna je ponudba, kajti priznam, da se mi ne sanja, kaj se sploh sedaj prodaja. Volvo BMW in Lexus. Grem pogledati v njihove salone in najti kaj, kar bi opravičilo 5ok denarja, kot sem ga pripravljen pustiti za avto. Izkušnje s prodajalci so zanimive. Predvsem pa sem se zavedal, da oni niso tam zaradi mene, ampak jaz zaradi njih.
- Lotus Elise / #registrska MS HAD
- Tesla 3 eno leto kasneje in prevoženih 31.134 kilometrov
- Vesel, da sem odraščal v času brez družbenih omrežij in pametnih telefonov
Najprej Volvo. Vstopim v salon. Pozdrav. Tišina. Prodajalec gleda v ekran. Verjetno rešuje svet ali pa konfigura avto za nekoga, ki bo prišel čez tri mesece. Stopam okoli vozil in čakam, da se me kdo usmili. Zagledam še enega prodajalca, ki se prav tako skriva za monitorjem, in grem v njegovo smer. Vstane in gre nekam zadaj. Sam sebi prepuščen se zdim kot kreten, pa vendar še malce vztrajam. V bistvu je minilo kar nekaj minut, ko se prodajalec sprehodi mimo mene in me precej cinično vpraša, če potrebujem pomoč. Ne, kje pa. Malce sem se prišel pogreti v salon, in ko se pogrejem, bom odšel.
Volvo zaprmej ne bo moje naslednje vozilo. Odnos je veliko, in če si prodajalec nima časa vzeti par minut, potem je vse jasno.
Ker sem nasproti ceste zagledal salon Toyote in Lexusa, sem šel še tja na ogled. Do Lexusa, ker so mi njihova vozila precej bolj všeč kot pa Toyotine futuristične oblike. In tukaj me je pričakal povsem drugačen odnos. Vstopim v salon in prodajalec v istem trenutku pozdravi in pride bližje. Prijazen, olikan in predvsem pripravljen pomagati nekomu, ki se mu ne sanja o avtomobilih in je ostal nekje v času. Ker so se mi vsa vozila v salonu zdela ogromna, mi je plastično razložil vse skupaj. V bistvu je LBX nekaj, kar mi je pritegnilo pozornost, in tudi cena, ki je sedaj na voljo, je precej prijazna denarnici. 15 in več minut časa si je vzel prodajalec in dejansko razložil vse pomembne stvari, tako da sem dobil občutek, da pa je vseeno še v avto industriji komu mar za kupca.
Takoj je Lexus pristal v ožjem izboru, predvsem pa pohvala prodajalcu, ki je pokazal, da obstajajo še vedno prijazni ljudje, ki razumejo svoje poslanstvo.
Naslednji na vrsti je bil BMW salon. Sicer nisem ljubitelj te znamke, pa vendar me je zanimalo, če obstaja kaj v mojem dostopnem segmentu. V salon sem prišel ob 17:48 in si najprej ogledoval Minije. Njihove cene so precej visoke in priznam, da sem bil presenečen, ko sem ugotovil, da je cena primerljiva z LBXom. Ker nisem nikogar opazil v salonu, sem se sprehodil mimo BMWjev.
Takrat pride nasproti prodajalec in vpraša, če lahko kaj pomaga. Povem mu, da bi kupil BMWja. In mi odgovori, da sem za danes prepozen, ker zapirajo prodajalno. Pogledam na uro, 17:51. Devet minut časa pa vendar zapirajo. Ok. Razumem. Petek je. Človeku se mudi domov ali pa ven. Jaz pa sem stranka. Ki bi sicer rada samo par informacij, vendar očitno prodajalec, za to nima časa in se mu ne da ukvarjati s stranko.
Pogledam ga začudeno in vprašam, če ni salon odprt do 18. ure? Omeni, da zapirajo, in jaz se nasmejim in s parimi dodatnimi pripombami zapustim salon, ki me zaprmej ne bo videl nikoli več.
Glede na izkušnjo pri Volvu in BMWju mi je postalo jasno, da se vozila v letu 2025 še vedno prodajajo sama in da smo obiskovalci salonov zgolj nepotrebno breme za prodajalce, ki se morajo ukvarjati z nami, ki bi radi kupili vozilo. Kakšni bedni ljudje smo kupci vozil, kajne?
Če ne bi bilo prodajalca Lexusov, potem bi se počutil kot tale osel na sliki. Tako pa obstaja verjetnost, da pač ob petkih res ni dobro obiskati avto salonov in se zanimati za novo vozilo.




