O sloganu I feel Slovenia je bilo napisanega veliko, še več pa je bilo kritiziranja tega slogana. In sedaj sem končno videl, kako se ta slogan Slovenijo čutim – I feel Slovenia uporablja v praksi.
Vendar mi ni povsem jasno, kaj so hoteli ustvarjalci tega plakata povedati z njim. Me pa zanima, kot davkoplačevalca, ki ne razume poante zgodbe, če bi mi jo lahko obelodanili.
Namreč jaz vidim na plakatu: kozarec za šampanjec, žensko roko in slap.
Če sklepam, da pri nas teče voda, ki je tako draga kot šampanjec, ni to ravno dejstvo, ki bi ga morali oglaševati.
Če sklepam, da teče voda, ki je tako dobra kot šampanjec, se mi bo kdo smejal, kljub dejstvu, da ne pijem alkohola.
Če sklepam, da je pri nas tako dobro, da šampanjec teče v potokih, se sprašujem, če mogoče jaz ne živim v napačni Sloveniji.
Če sklepam, da se pri nas cedita med in mleko, tako kot je napovedal Janez Janša, vendar jaz tega še nisem občutil, potem lahko seveda tudi verjamem, da pri nas iz slapov teče šampanjec! Ampak na žlost nisem več star dve leti!
Če sklepam, da je zgodba na tem plakatu daleč onkraj meja mojega dojemanja, potem mi je vse skupaj jasno :evil:
Rajši ne bom nič več nič sklepal in se ne bom spraševal kdo in kako porablja moj, tvoj, naš denar in se bom prepustil snežnim užitkom!
Ampak resnično bi bil vesel in ponosen, da bi vedel, kaj hudiča predstavlja ta naš slogan Slovenijo čutim – I feel Slovenia v povezavi s tem plakatom!
Retorično vprašanje / zakaj SdSovci ne interpelirajo ministra Hana zaradi afere Spirit?
Verjetno nisem edini, ki se sprašuje, zakaj stranka SDS ne interpelira ministra Matjaža Hana zaradi afere Spirit. Govorimo…
Had, nisi edini … tudi jaz ne štekam :(
Včasih je mala razlika med delati se neumnega in biti neumen :)
Torej… namiguje na to, da je voda iz rek/slapov/etc pitna. In ne le za navaden glaž, ampak žlahtno pitna. Kako težko je to razumeti?
In voda je slovenska in ko jo piješ, čutiš njeno žlahtnost. ergo: čutiš Slovenijo.
Očitno ne razumete najnovejšega koncepta oglaševanja, ki temelji na nejasnosti. In če nam nekaj ni jasno, vzbudi v nas zanimanje. In potem mozgamo o temu. In pri oglaševanju gre ravno ta to, da vzbudiš interes, da pritegneš. In se potem pozanimaš o nekem produktu, storitvi… in potem npr. napišeš nekaj v blog. In še dodatna reklama. Voila!
To je ti. WTF!? 3.0 koncept oglaševanja, ki sem si ga pravkar izmislil in ga bom seveda tržil kot metodo kako prodajati sra$%&! ;-)
Sem bil prepričan da je to rekalma za novo čistilo za posodo – da bodo vaši kozarci spet čisti.
Kar je škoda, glede na to da slogan niti ni tako zelo slab.
Da ne bom krivičen…. med “prodajati” in “sra$%&” vstavi “tudi”.
sem mislil da je to nov oglas za Ariel ali kakšno drugo pomivalno sredstvo in ravno zaradi tega mi ni pritegnil nobene pozornosti, wow ker beden koncept oglaševanja so si izmislili naši oglaševalci
@ ajvar,
niso si ga izmislili naši oglaševalci -> že od nekdaj so imeli to pri McDonaldsu, ko so imeli recimo na panoju samo četrt oglasa pa ti ni bilo jasno kaj je v celoti. To je to, ko se začneš nezavedno z drugimi pogovarjati o takih stvareh potem.
he he reklama za pomivalno sredstvo :) sad but true. slogan SLOVENIA INVIGORATES je bil pa odličen. Ne vem zakaj ga je bilo treba spreminjat???????!!!!!!!1
Ker povprečen tujec nima pojma kaj pomeni “invigorates”, če le ne nosi Websterja v žepu?
Vse najboljše ob visokem jubileju… :)
@Matej – saj ni tako pomembno če razumejo. Slogan z vidika povečanja števila turistov po moje sploh ni zelo pomemben. Jaz se trenutno ne spomnim kakšen slogan imajo npr. Japonska, Kanada, Avstralija ali ZDA… in me tudi kaj dosti ne zanima. Vseeno pa je dobro, da imamo svoj slogan. Lepo bi bilo ko ne bi bil tako amaterski kot naš love napis.
V ozadju oglasne kampanije gre za očiten spopad med levaki in desnaki, podprt s strani amerigov in Foruma 21. Aja, pa še vesoljca vidim nad slapom…Pa Požončeva še kar spi…Pa…
Ta plakat je že zmotil tudi mene, le da v Gorici nimamo nobenega in sem ga videl samo po cesti. In tudi jaz nisem imel pojma kaj bi lahko predstavljal, žl pa nisem imel toliko domišljije pri ugibanju tako kot ti :)
p.s.
Had, zakaj moje komentarje kar naprej meče na čakanje?
Meni je pa zanimiv…..takoj sem začutila…..
had…stopi pod slap Rinke in boš začutil dobesedno, svežino,moč, in lepote bistre vode iz nedrja matere narave…. na zdravje !
To je rezultat razpisov in nekih študentov, ki so naumili take rešitve. Kaj pa naj Urad za informiranje (saj mislim, da so oni odločali) naredi drugega,kot sprejme novi veleum “prave” agencije?
Sem se mislil tudi sam javiti, ker bi ziher kaj podobnega “ustrelil”.
Aja pa še to: če vprašaš agencijo, zakaj so tako naredili, dobiš cca. 32 strani napisanega, kako so oni pa to razmišljali in strokovno podprli. Vendar je to narejeno za preproste ljudi, kot sem jaz in Alex van der Volk in podobni, ki pač ne štekamo…
Meni je všeč, ampak verjetno sem čuden. A ne, mojstri oblikovalske kritike?
Jaz pa štekam. Zeleni žrek je najboljše čistilo za posodo, ki opere kozarec boljše & temeljiteje. Vse do stanja mistične poduhovljenosti. Ste sploh že kdaj videli poduhovljen kozarec? Ste si kdaj mislili, da ga boste? Ali ne ČUTITE, kako bistro in čisto je vse skupaj? Sveže kot slap, kot narava, kot lepote Slovenije …
@zeleni zarek: tole je pa zelo globoko.. hmm.. nisem vedel, da morajo biti jumbo plakati tako globoki :)
Časi se spreminjajo. V času new agea je to nova tržna niša. Dobro, da so jo odkrili, ne?
@zeleni zarek: jeap.. ta new age mi ni bil nikoli blizu in sedaj ugotavljam, da je to cela trzna nisa, ki bi se jo mogoce dalo izkoristiti.. :)
O I feel sLOVENia sem se malo pohecal, ampak ja. New age je lahko zanimiva tema, čeprav ne čisto spodbudna. Bolj nekaj za pesimiste, ki se zgražjo nad tem, kam gre ta svet. V bistvu ti new age prodaja resnico, narejeno samo zate osebno, če tako hočeš, ukrojeno pa po meri tistega, ki ti jo pač prodaja. Vse je namreč odvisno od tega kako gledaš na vse stvari, ki so na svetu in o katerih vsak po svoje ve vse. Resnica namreč ni ena, ampak jih je toliko kot je ljudi & bla bla bla. Vendar pa so razlike. Nekatere resnice so na primer pozitivne, spet druge so tudi v redu, tretje pa mogoče že malo zaostajajo za prvimi in drugimi. Važno je kupiti pravo stvar. Če se teh stvari lotiš filozofsko, razviješ vedo o tem kako obračati resnice da bodo dobro služile ljudem, ki so na trgu, tebi pa bodo prislužile denar in vse druge lepe stvari, ki si jih želiš. Recimo torej, da je new age lahko zanimiv in profitabilen obenem. Glede na vse možnosti, ki se ponujajo, pa je slovenska politika bolj en tak new age za zelence. Ko se potem na neki točki v igro vključijo še kreativci, pač dobiš rezultate. Pač zeleni žrek, če se navežem nazaj. Če se zdaj za trenutek neham hecati: Znamka držve, ki je (v skladu z današnjimi znanstvenimi dognanji) v svojem bistvu čisto lahko en tak ameriško napihnjen new age projekt, bi bila lahko kreativno rešena veliko bolj zanimivo in manj podobno čistilom. Ob tem se mi I feel sLOVENia zdi čisto OK, res ni nič narobe z njo, ampak slovenska verzija s plakatom vred pa je čisto brez veze.