Lanski Super Bowl oglasi so bili zanimivi, vendar niso bili presežki, ki sem jih bil navajen v prejšnjih letih. Cena, preko 90.000$ za sekundo prikaza, je hudičevo visoka!
Na letošnjem, 42. Super Bowlu so New York Giantsi premagali ekipo New England Patriots z rezultatom 17:14.
In kakšni so bili letošnji Super Bowl oglasi:

Bud Light 2008 Superbowl Commercial

Bob’s House — Pepsi’s new Super Bowl Ad

Audi R8 Superbowl Commercial

Ford 2008 Super Duty Super Bowl Commercial

Garmin 2008 60 second Super Bowl Commercial

Thrillicious: 2008 Sobe Life Water Super Bowl Ad

Interview

E*TRADE Banking Baby 2008

2008 Super Bowl Ad: FedEx – Carrier Pigeons

2008 Super Bowl Ad: Bud Light – Breathe Fire

2 Responses to Super Bowl 2008 oglasi

  1. samc pravi:

    mislim da so bili prejsna leta precej boljsi oglasi za moje pojme

  2. Luka pravi:

    Strinjam s Samcem. Očitno se je sindrom “plačam veliko za oglasni prostor, za kreativni oglas pa najraje ne plačam nič” preselil tudi izven Slovenije :-D

    Å e najbolj mi je všeč Avdijev in Garminov oglas, FedEx pa v beležko dobi štampiljko za specialne efekte.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.