Ponoči je potekala 59. tekma Super Bowla, kjer sta se pomerili ekipi Philadelphia Eagles in Kansas City Chiefs. V New Orleansu so slavili Philadelphia Eagles, ki so z rezultatom 40–22 premagali Chiefse. Super Bowl pa ni samo praznik “ameriškega nogometa,” ampak je tudi oglaševalski praznik, saj v odmorih med tekmo prikažejo najdražje in tudi najbolj kreativne oglase.
- Ko oglas za Lesnino buri duhove in se nad njim zgražajo “tercijalke” na spletu
- Jaka Bijol v oglasu Mobitela leta 2010 / Velik si, kolikor imaš veliko srce
- Daj ga v usta / ali imamo Slovenci radi takšno seksistično oglaševanje in “fuk” oglase?
Fox je letos računal za 30 sekund oglasa med 7.500.000 in 8.000.000 dolarjev. Leta 1967, ko je bil odigran prvi Super Bowl je bila cena 30 sekundnega oglasa 42.000 dolarjev.
Spodaj so Super Bowl 2025 oglasi / Super Bowl LIX Ads:
Samo transparentno pumpanje denarja od revežev k bogatim. Tudi v tej ceni je vkalkulirano vedno dražje kupovanje majoneze, šport. copat ali avtomobilov… Jupi, še več pljačkanja, naj se nikoli ne ustavi. Ampak res nikoli, ker je tak’ fajn imeti vedno več.