daj ga v usta daj ga v usta

Daj ga v usta / ali imamo Slovenci radi takšno seksistično oglaševanje in “fuk” oglase?

Daj ga v usta. Oglas, ki sem ga opazil te dni in ki bo zagotovo dobil zlatega kanskega leva. Zaprmej se govori o tem oglasu, kar naj bi bil namen oglaševanja, ampak zagotovo mene ti, ki to oglašujejo, ne vidijo. Ali imamo Slovenci res tako radi takšno seksistično oglaševanje in še vedno padamo na takšne poceni “fuk” oglase?

Ljubljana je te dni onesnažena z besedilom na billboardih, ki ga opazi vsak. Seveda, kako pač ne. Vse, kar je povezano in kar namiguje na seks, je opaženo. Gre za seksizem, pa naj bo ta oglas povezan s hrano ali čim drugim, sploh nima veze. Ampak očitno je to ta domet. In očitno si to Slovenci zaslužimo.

Oglaševanje na prvo žogo je najbolj preprosto. Pač nekaj povezano s seksom, ali kakšna seksistična izjava, in potem se vsi zgražajo. Ker to je očitno namen oglaševanja v Sloveniji. Potujem s trdim tiha, kot popolna snaha in podobno. Akcije, ki so bile odmevne na družbenih omrežjih. Ker je koncept preprost, ga je potrebno kopirati.

Škoda, ker takšnih kreativ ne morejo isti oglaševalcu furati na družbenih omrežjih, kjer jih ponavadi po hitrem postopku odstranijo – pri zunanjem oglaševanju pač veljajo drugačna pravila oz. nepravila, saj se takšna vsebina obravnava šele po prijavi na oglaševalsko razsodišče.

In potem se čudimo, da gre vse skupaj v k … Kako pač ne.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja