Daj ga v usta. Oglas, ki sem ga opazil te dni in ki bo zagotovo dobil zlatega kanskega leva. Zaprmej se govori o tem oglasu, kar naj bi bil namen oglaševanja, ampak zagotovo mene ti, ki to oglašujejo, ne vidijo. Ali imamo Slovenci res tako radi takšno seksistično oglaševanje in še vedno padamo na takšne poceni “fuk” oglase?
- Popolna snaha in seksizem v oglaševanju / vas gledam, Klima center Tratnjek
- Nekomu se je tole očitno zdelo smešno / potujem s trdim
- Whiskas prrredenje / sem edini, ki ob tem oglasu dobi drugačno asociacijo?
- So Rimske Terme v riti / oglaševanje je lahko tudi seksistično
Ljubljana je te dni onesnažena z besedilom na billboardih, ki ga opazi vsak. Seveda, kako pač ne. Vse, kar je povezano in kar namiguje na seks, je opaženo. Gre za seksizem, pa naj bo ta oglas povezan s hrano ali čim drugim, sploh nima veze. Ampak očitno je to ta domet. In očitno si to Slovenci zaslužimo.
Oglaševanje na prvo žogo je najbolj preprosto. Pač nekaj povezano s seksom, ali kakšna seksistična izjava, in potem se vsi zgražajo. Ker to je očitno namen oglaševanja v Sloveniji. Potujem s trdim tiha, kot popolna snaha in podobno. Akcije, ki so bile odmevne na družbenih omrežjih. Ker je koncept preprost, ga je potrebno kopirati.
Škoda, ker takšnih kreativ ne morejo isti oglaševalcu furati na družbenih omrežjih, kjer jih ponavadi po hitrem postopku odstranijo – pri zunanjem oglaševanju pač veljajo drugačna pravila oz. nepravila, saj se takšna vsebina obravnava šele po prijavi na oglaševalsko razsodišče.
In potem se čudimo, da gre vse skupaj v k … Kako pač ne.