Včasih je bilo kajenje v filmih in oglaševanje tobačnih izdelkov nekaj običajnega

Filmski svet se v zadnjih letih hitro spreminja. Poleg tega, da je vse več posebnih efektov, da so filmi “picture perfect”, pa se je v filmih spremenilo tudi to, da ni več kajenja v njih. Da si glavni igralec, ves prestreljen, več ne prižge cigareta na koncu …

Verjetno se še kdo spomni filmov, kjer so glavni igralci kadili? Ženske v zapeljivih oblekcah so med svojimi prsti držale cigarete in dim se je valil po prostoru, ko so izdihnile cigaretni dim. Moški, v oblekah, pa so naslonjeni za šankom opazovali dekleta in kadili.

Cigarete in tobačni izdelki niso bili prisotni samo na filmih, ampak je bilo oglaševanje cigaret prisotno povsod. Se spomnite še formule 1 in bolidov, kjer so bili največji sponzorji prav iz tobačne industrije?

Oglaševanje v takratnih časih je bilo precej bolj direktno in brez dodatne filozofije. Nič ni bilo zavito v celofan, da slučajno ne bi bil užaljen potencialni kupec ali uporabnik. Uporabljali so vse, kar se v sedanjosti ne sme več uporabljati in otroci so bili v precej čudnih, dvomljivih situacijah v samih oglasih.

Oglasi so bili zanimivi, veliko bolj kot tisti, ki so sedaj na “jumbotih” in so prisotni vsepovsod kamorkoli se obrnem in mi seže pogled. Takrat je imelo oglaševanje svoj drugačen smisel in “kopiji” so imeli precej bolj proste roke, kot jih imajo sedaj, ko je vse že “deja vu”.

Oglasi za kajenje iz nekih drugih časov: