Ko sem odkril fotografije oglasov na Corriere della Sera, sem se vrnil nazaj v čas. Takrat so imeli oglaševalci veliko lažje delo kot ga imajo sedaj.
(vir fotografij)
Oglaševanje cigaret je bilo prisotno vsepovsod, prav tako so bili oglasi direktni in brez dodatnih filozofij. Nič ni bilo zavito v celofan, da slučajno ne bi bil užljen kdorkoli od potencialnih kupcev ali uporabnikov. Uporabljali so vse, kar se v sedanjosti ne sme več uporabljati in otroci so bili v precej čudnih, dvomljivih situacijah v samih oglasih. Ampak oglasi so bili zanimivi, veliko bolj kot tisti, ki so sedaj na “jumbotih” in so prisotni vsepovsod kamorkoli se obrnem in mi seže pogled.
Denis Avdić odgovarja na laži desnih debilov na internetih
Denis Avdić je oseba, s katero se ne strinjam vedno. Ga pa spoštujem, saj je naredil ogromno dobrega,…
hehe, take zadeve me vedno pozabavajo :)
spomin na case, ki jih vec ni :)
Pa Had naredimo akcijo oproti temu nasilju z Jumboti. Vsi nekaj šimfate čeznje konkretnih akcij pa ni.