had blog roni kordis had blog roni kordis

Super Bowl XLV oglasi – Super Bowl 2011 ads

Super Bowl je vsako leto težko pričakovan dogodek – tako v ZDA, kot tudi drugje po svetu. Letošnji zmagovalci so postali Green Bay Packersi, ki so z 31-25 premagali ekipo Pittsburgh Steelers.

Vendar je Super Bowl zanimiv tudi zaradi oglasov, ki se vrtijo med samim prenosom in v katere oglaševalci dajo hudičevo velike vsote denarja in se morajo agencije potruditi da naredijo presežke o katerih se bo še dolgo govorilo.

Super Bowl Ads – Videos – Super Bowl XLIV – lanskoletni presežki v oglasih. Kaj pa letos? Super Bowl 2011 ads

Volkswagen: The Force


Audi: Release the Hounds

Coca-Cola: Border

Walt Disney Theatrical: Pirates of the Carribean: On Stranger Tides – Extended

Rogue Pictures: Limitless

Kia: One Epic Ride

Coca-Cola: Siege

BMW: X3

BMW: Diesel

Groupon: Whales

Volkswagen: Black Beetle

Chevrolet: T3 Camaro Al’s

Skechers: Kim Kardashian: Hello Skechers

Mercedes-Benz: Welcome

Twentieth Century Fox: Rio

Pepsi: First Date

Bud Light: Dog Sitter

CarMax: Gas Station

Pepsi Max: Love Hurts

Chrysler: Eminem quickly redeems himself with ‘Imported From Detroit’

Bridgestone: Carma

GoDaddy.CO: Mystery girl

Bridgestone: Reply all

Mini Countryman: This is America and we don’t like it in the boot! Nice job!

Bud Light: Product Placement

Motorola: Empower the People

Chevrolet: Cruze Status

Best Buy: Ozzy vs. Bieber

Stella Artois: Crying Jean

  1. Like them…Sicer ni gromozanskih presežkov, so pa nekateri…Imaš mogoče podatek o ceni sekunde oglasnega prostora? Ta podatek je verjetno največji presežek… :)

  2. Hvala Had, da si spravil tole kompilacijo skupaj! Je ena izmed boljših stvari na SuperBowlu. Poleg tega, da so to najdražje reklame na TVju so tud ene med najbolj zabavnimi :)

  3. “30 seconds of advertising time during the 2010 telecast is expected to cost US $2.6 Million dollars” via Wikipedia.

    @gsm servis. Groupon ni od GoDaddy firme,ampak je samosvoja, prehodno imenovana Point Inc.

Komentarji so zaprti.