Včeraj so Američani uživali na 41. tekmi Super Bowla, kjer sta se pomerili ekipi Indianapolis Coltsov in Chicago Bearsov. Zmagali so Coltsi z rezultatom 29:17. Vendar Super Bowl ni samo tekma na igrišču, ampak je tudi tekma oglaševalcev. Kdo bo naredil boljši, bolj prestižen oglas in ga predvajal v oglasih med tekmo. Glede na to, da je Super Bowl “ameriški praznik”, je tudi gledanost oglasov izredno velika.
Vendar letos ni bilo nekih presežkov, kot v prejšnjih letih (Jessica Simpson – Pizza Hut Commercial, GoDaddy Superbowl 2006 Commercial)
Letošnji oglasi:
GM Super Bowl 2007 Commercial
Garmin Super Bowl 2007 Commercial
Bud Light Reception Super Bowl 2007 Commercial
Honda Super Bowl 2007 Commercial
Coca-Cola Super Bowl 2007 Videogame Commercial
Snickers Super Bowl 2007 Commercial
Doritos Duct Tape Super Bowl 2007 Commercial
Revlon Colorist Sheryl Crow Super Bowl 2007 Commercial
Toyota Tundra Sea Saw Super Bowl 2007 Commercial
Bud Light Fist Bump Super Bowl 2007 Commercial
FedEx Moon Office Super Bowl 2007 Commercial
Doritos Live the Flavor Super Bowl 2007 Commercial
Ko izgine upanje, pride realnost in ostanejo obljube
Kot volivec levega pola sem že večkrat doživel razočaranje. A tokrat je to razočaranje drugačne sorte. Ne zato,…
tisti 2 za Bud Light nista tok slabi:)
drugače pa nič posebnega
se strinjam, mogoce se oglas za doritos, vse ostalo pa je ze precej neinovativno.. v prejsnjih letih je bilo veliko boljse vse skupaj..