Jutri zgodaj zjutraj bo potekala 54. tekma Super Bowla, kjer se bosta pomerili ekipi Kansas City Chiefs in San Francisco 49ers. Halftime show bo pripadal Jennifer Lopez in Shakiri. Super Bowl pa ni samo praznik “ameriškega nogometa”, ampak je tudi oglaševalski praznik, saj v odmorih med tekmo prikažejo najdražje in tudi najbolj kreativne oglase, ki jih ustvarijo agencije.
- Oglasi Super Bowl 2019 / 53. Super Bowl Ads
- LII Super Bowl 2018 / oglasi
- LI Super Bowl 2017 / oglasi
- 50. Super Bowl 2016 / oglasi
- 49. Super Bowl 2015 – oglasi
- 48. Super Bowl 2014 – oglasi
- 47. Super Bowl 2013 – oglasi
- 10 najboljših Super Bowl oglasov – video
- Super Bowl 2012 oglasi – Super Bowl XLVI
- Super Bowl XLV oglasi – Super Bowl 2011 ads
- Super Bowl Ads – Videos – Super Bowl XLIV
- SuperBowl 2009 oglasi
- Super Bowl 2008 oglasi
Tekmo si preko “malih zaslonov” ogleda preko 100 milijonov gledalcev (leta 2015 si je tekmo ogledalo preko 144 milijonov gledalcev). FOX letos računa za 30 sekund oglasa povprečno 5.600.000 dolarjev. Leta 1967, ko je bil odigran prvi Super Bowl je bila cena 30 sekundnega oglasa 42.000 dolarjev.
Glede na to, da vsako leto z veseljem spremljam, kaj so nam oglaševalci pripravili, je spodaj tudi letošnja bera oglasov. Med njimi je tudi oglas Porscheja za katerega je glasbo prispeval Slovenec – Denis Jašarevič – Gramatik!!!

hvala, ampak veliko jih manjka…
VSI oglasi so na
res je. veliko jih ni bilo objavljenih pred tekmo, ko sem jih jaz “spravljal” skupaj