Renault Twingo Sport – cena 13.400€ – za ta denar dobite: 1.6-litrski 16V motor, z močjo 98kW oz. 133KM, ABS, ESP, športno podvozje, platišča 195/45 R16, itd..
Ta malček, ki je to že prerastel, doseže maksimalno hitrost 201 km/h, za pospešek od 0-100 km/h potrebuje 8,7 sekunde, oz. na drag raceu bi za 402 prevožena metra potreboval čas okrog 16 sekund. Povprečna poraba, pri kombinirani vožnji je 7 litrov.
Par dni nazaj, me pokliče Bojan iz Renault Slovenija in me povabi na test novega člana Renault Sport družine na poligon varne vožnje na Vransko. Časovno mi nekako ni šlo v urnik, vendar kontrolirano “divjanje” je vedno v užitek.
In včeraj sem ga, pod kontroliranimi pogoji, ki jih je na poligonu zagotavljal inštruktor varne vožnje Brane Legan, lahko testiral, na mokri podlagi, pri vrtenju v krogu in tudi v vožnji med stožci. Seveda je slednje bilo najbolj zanimivo, ko lahko izkoristiš to malo “žverco” do konca, pa še gum ni potrebno varčevati. Vožnja je bila približno podobna vožnji z gokartom, kajti bolj kot sem se trudil, da bi se peljal po treh kolesih, slabše mi je šlo. Vendar je res, da nisem upal iti do skrajnosti z avtomobilom katerega voznih lastnosti še ne poznam.
Na samem poligonu sem bil presenečen nad svojim neobvladanjem drsenja, ko sem prvič zapeljal na spolzko površino in me je potegnilo v levo stran. Ups. Avto bi odletel iz ceste in naredil par piruet. Kasneje, z vsako novo vožnjo je šlo precej boljše, vendar sem se zamislil sam nad seboj, ko preživim hudo preveč časa za volanom, kako hudiča tega ne obvladam. Definitivno bo treba iti na poligon in izkoristiti cel dan treninga pod nadzorom inštruktorja.
Had, hvala za tvoj tehten komentar na SiOL-u, čeprav se bojim, da pri tako slepo zaverovanih, super pametnih in/ali zlonamernih umirjenost in argumenti prav nič ne pomagajo. ). No, tudi meni so take neumnosti pod raznimi članki že nekaj časa dvigovale tlak, a kljub temu nisem zbral discipline (morda tudi poguma), da bi se oglasil.