Oglas za Mercator, ki je imel kup napak, je pred parimi dnevi povzročil kup jeze in besa uporabnikov družbenih omrežij. Jaz sem se bolj kot s samimi napakami ukvarjal s tem, ali je agencija to storila zanalašč? Seveda do odgovora nisem prišel, sem pa še v istem dnevu opazil oglas za Renault Talisman, kjer je tudi prisotna napaka!
V bistvu ni prisotna napaka na oglasu, ampak je uporabljena beseda ONESNAŽEVAL – ki je samostalnik in se očitno uporablja za takšne primere! In jaz sem jo sedaj prvič slišal!
- Na kaj sploh ljudje še reagiramo / primer Mercator Šiška in citylight oglas
- Addiko.si / Addiko banka / rebranding Hypo banke
- Zakaj agencije uporabljajo #hashtag v TV oglasih?
- Mercator oglas na naslovnici Dela, Večera, Dnevnika / #topshit
Sicer je napaka majhna, skoraj neopazna. Vendar, ko je oglas čez celo stavbo, pa pride precej do izraza, saj sem to opazil, ko sem se peljal mimo. No, mogoče je problem v meni, ker dejansko sovražim obvezni drobni tisk, ki mora biti prisoten na oglasih in je dejansko sam sebi namen – verjetno sem edini, ki je opazil zatipk pri tem oglasu.
Verjetno je šlo pri tem oglasu zgolj za adaptacijo oglasa, ki je narejen v tujini, pri nas pa se samo prevede besedilo in vse ostalo ostane enako. Torej je šlo dejansko za zatipk, pa vendar po drugi strani takšen oglas potrdi kup ljudi – tako v agenciji, kot na strani naročnika in še tiskar preveri, če je vse ok.
Mogoče pa je ta zatipk skrita vstopnica za teden dni vožnje z novim Talismanom!! Kdo bi vedel. Če ga dobim, sporočim :)
Beseda je onesnaževalo (ang. pollutant). Evo onesnaževalo, već onesnaževal, kar se mene tiče je ta beseda eno veliko onesnaževalo jezika. Glej tudi
hvala! jeap.. cudna je ta beseda
Se naredi… smo samo ljudje :)
Tale prispevek ima pa dve napaki v nazivih tag-ov :)