Zadnje dni živim v Džbest svetu, na vsakem koraku so Džbest jumboti in povsod so Džbest oglasi… Tudi blogerji – mat3ii, nejc, luka, moblog, teddy pišejo o tem “fenomenu”. Pozdravljeni Džbestniki in Džbestnice piše na strani Itak Džbest.. ?????

Džbest?? Prosim, ali česa ne razumem? Najprej preverim, če je to slučajno beseda ki meni ni znana. SSKJZadetkov ni bilo: ge=džbest.
Ok, beseda je nova in sestavljenka. Beseda džbe mi je znana, kot tudi beseda best. In izpeljanka bi, vsaj po mojem skromnem mnenju, sodila bolj na Fužine (da ne bo pomote, nič nimam proti nikomur).
Ampak nič ne de.
Oglas je posnet, v njem je “zlajnana” pesem The Ting Tings -That’s Not my Name, nastopajo cirkusantje in vse je Džbest. Me zanima kako ciljna publika, mladi do 31. leta, gledajo na ta Pristopov (bil prepričan da je Publicisov, vendar me je Cerpin opozoril na napako) izdelek. Jaz sem očitno že prestar in mi je ta oglas pod nivojem oglasov, ki so bili narejeni pred tem. Čeprav sem že prej “pizdil” čez Mobitelove oglase, sploh v času ko je Agencijo 41 nadomestil Publicis.

Ali vam je spodnji oglas všeč? Oz. ali sem samo jaz prestar in ne štekam več tega?

18 Responses to Vse je Itak Džbest

  1. Marin pravi:

    Zgleda, da hočejo pokrit populacijo žešće zajebanih fudbalerjev :)

  2. CerpinTaxt pravi:

    hehehehe.. ni to publicisov izdelek, ampak pristopov.. :))

    meni se tudi džbest ne dopade najbolj, ampak jebiga, je zapomnljivo in prepoznavno.. sej kakšne izraze pa uporabljajo drugi operaterji..

    oglas pa meni sploh ni slab, čeprav bi glasba res lahko bila druga..

  3. had pravi:

    @marin: tale odgovor pa je za v zgodovino :) mobitela..

    vsecno :)

    @cerpin: ups.. zjutraj sem jih hvalil, sedaj jih grajam.. je.ba.t ga..

    hvala za popravek.. ma men je ta oglas premlo dodelan.. prevec na pol narejen.. skoda :(

  4. Miha J. pravi:

    Ne najdem povezave med cirkusanti, ki niso značilni za našo deželo, z 0€ Itak paketom. a?

  5. Matej pravi:

    Reklamni spot ni glih dobr, je pa paket Itak Dzabest tok bolši :) – končno so ponudil konkurenčni paket

  6. Anonimno pravi:

    za džbe = zastonj

  7. andraz pravi:

    poćefurjanje bi lahko temu rekli. Ciljna skupina beli trenerkarji :)

    zabavna rec, ni kaj. TV reklama lepo narejena. Respect dolarju :)

  8. Celarvizionar pravi:

    Ti oglasi so zagotovo vsi pregledani s strani psihologov da ti ostanejo v spominu. Lahko bi se bolj potrudili, lahko pa bi bilo slabše.

    Kakšne bolj neslovenske kombinacije besed si resnično ne bi mogli spomniti (Ä‘abe + best = Ä‘abest!?).
    Za bele patike i šuškavo trenerko.

  9. MM pravi:

    Zihr ste vi vsi “Orto Smart” in na talke natege ne padete.

    (a je orto v SSKJ ?)

  10. Aleš pravi:

    Ja, ja … smo prestari :-). Jaz tudi ne razumem.

    Krasno, da si se vtaknil v take spakedranke. Žal tudi v naši blogerski srenji ni kaj bolje. Na Blogresu je bilo obilo “targetiranja komjuniti” in podobnega… Kot da ne najdemo besed za “ciljanje skupnosti” – dajem samo primere.

    Hvala za dober zapis.

  11. ALeš pravi:

    Osebno se mi zadeva zdi super…
    Zakaj?
    Malo poglejmo kakšne reklame imajo drugi operaterji…
    vse neko “osladno” srdanje ki se ponavlja….
    tole je pa “Ä‘best” :P (vsaj meni)

  12. Celarvizionar pravi:

    Meni osebno je bil oglas za Orto u nulo boljši (tisti s kovancem), čeprav tudi pri tem ne ni nič narobe …

  13. Ja, zares gledam premalo televizijo, ker sem ta oglas zdaj videl prvič – in ni mi všeč, čeprav ne morem reči kaj na njem me moti. Imam pa vseeno občutek, da je Mobitel zadnje čase (spet) veliko bolj ugoden kot Simobil. Mater, spet bo potrebno menjat številko :mrgreen:

  14. Slovenec pravi:

    JEBEMTI ČEFURJE IN ČEFURÅ ČINO!

  15. Jaka Jančar pravi:

    Pa saj ti v sami reklami piše od kod izvira beseda.

  16. had pravi:

    @jaka: prvotno ni bilo tega, kajne

  17. Jaka Jančar pravi:

    Ne vem. V tem videu, ki si ga postal, je. Na koncu, kjer je napis Dzabest in spodaj ribbon s podatki o paketu.

  18. Anonimno pravi:

    Glede na to, da trenutno folk zanima bolj, kva je džbest, se je po mojem nasmiselno ubadati z globljo “naravo fužinskeg novoreka”. Če je pa marketinški koncept slab, si pa skor bl ne zasluž komentarjev sploh.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.