Mobitelove reklame, ki so nastajale v Agenciji 41 so bile umetniska dela. Reklame so bile predvajane na oglasevalskih festivalih in so pobirale priznanja. Bile so nenavadne in bile so drugacne. Agencija 41 je vnesla svez veter v oglasevanje telekomunikacijsih storitev, ker niso kopirali, ampak so inovirali. Zame je najboljsa njihova reklama za UMTS, reklama, ki jo vedno znova rad pogledam. Sicer pa so vse njihove reklame tukaj.
In sedaj, ob 15. letnici, ki bo oktobra, se je pojavil nov spot, katerega avtor je agencija Publicis. Prijetna glasba, ki jo izvaja Katie Melua in zanimiv koncept, vendar ne sovpada z vizijo Mobitelovih reklam, ki smo jih bili navajeni zadnjih nekaj let. Prevec preprosto in premalo arty.
Sicer nisem nikjer zasledil podatka, da Agencija 41 ni vec hisna agencija Mobitela, ampak po tej zadnji reklami sem preprican v to.

Iščete nov Mobitelov oglas: Carla Bruni s pesmijo Quelqu’un m’a dit v novem oglasu Mobitela

15 Responses to Mobitelove reklame

  1. Ulala says:

    aaaaa…. ob tej glasbi (katie) jaz kar odsanjam stran :)

    no, jaz lahko z vami delim svoje laično mnenje… men je tudi ta reklama simpatična, zagotovo sproščujoče izstopa iz poplav katasrof za praške, paste in ščetke.. Mi je pa jumbo plakat za taisto reklamo malo zgrešen. bi lahko bil boljši.

  2. had says:

    res je.. se strinjam.. glasba je super.. reklama tudi izstopa, predvsem v susi dobrih reklam.. ampak ni taksna, kot sem jih navajen za mobitel..

  3. jst says:

    Men je ta reklama super. Seveda ni ista kot prejšnje, je pa definitivno odlična.

  4. had says:

    pa vendar.. ce se je gradila podoba firme in z njimi povezanih reklam na dolocenem principu in ustaljeni praksi, potem ta reklama rusi koncept.. isto kot pri simobilu, ko tocno ne ve, kaj bi rad.. in ni nobene povezovalne niti med reklamami..

  5. R says:

    Smisel oglasov ni v tem da so ti všeč in da jih rad gledaš, temveč v tem, da nekaj prodajo. Zato ni važno mnenje nekoga, če mu je oglas všeč in ali je arty temveč je edino merilo dobrega oglasa ali uspe podjetju povečati prodajo.

  6. brox says:

    Oglas! Oglas se reče, ne pa reklama. Halo, kje vi živite? Ne morem verjet, da je samo en človek uporabil izraz oglas.

  7. brox says:

    Resno, no! Reklama, reklamiranje, reklamirati? Ali oglas, oglaševanje, oglaševati? Mal razmislite.

  8. had says:

    SSKJ:
    rekláma -e ž (aÌ‘) 1. javno opozarjanje na kaj, navadno z navajanjem dobrih lastnosti, z namenom pridobiti kupce, obiskovalce: reklama je zelo povečala prodajo; naročiti, plačati reklamo; reklama za čaj, koncert / časopisna, radijska reklama; reklama po televiziji / delati reklamo // takemu opozarjanju namenjeno besedilo, slika: brati, objavljati, poslušati reklame; pred prikazovanjem filma predvajati reklame; avtobus z reklamo za pivo / svetlobna reklama se je prižigala in ugašala / postaviti reklame ob cesti 2. ekspr., v povedni rabi, v zvezi z za kar kaže, dokazuje dobre, pohvalne lastnosti koga, česa in mu s tem prinaša ugled, koristi: tako vedenje ni reklama za naše društvo; ta dosežek je najboljša reklama za podjetje / ta novica je bila dobra, slaba reklama za napovedano akcijo ● ekspr. palico je imel menda samo za reklamo je ni potreboval, uporabljal; šalj. ta kopalec je reklama za jogurt ima zelo belo, svetlo kožo

    oglàs -ása m (ȁ á) 1. objava, obvestilo z reklamnim, propagandnim namenom, navadno v tisku: dati oglas v časopis; brez oglasov revija najbrž ne bi mogla izhajati / knjižni oglasi / reklamni oglasi // navadno v zvezi mali oglas krajša objava, obvestilo v časopisu v zvezi s trgovskimi posli, službo, osebnimi zadevami: rad bere male oglase; dala je mali oglas, da proda voziček; dobiti, oglasiti se na oglas / v malih oglasih je brala, da iščejo knjigovodkinjo v rubriki s takimi obvestili ∙ ženitni oglasi ženitne ponudbe 2. redko obvestilo, objava: dali so oglas v radio / oglasna deska je polna oglasov

    ok.. mogoce lahko nam laikom, ki nismo iz “foha” razlozis razliko med tema dvema besedama.. ce je trend, da se uporabljal beseda oglas, tako kot je na sofu bilo povedano in je milharcic uporabljal za isto stvar besedo reklama, potem je to odvisno od cloveka, mar ne.. ce se motim, pa bom vesel popravka..

    smisel oglasov, oz. reklam je v tem, da nekaj prodajo.. res je.. pa vendar se vprasaj, koliko vpliva ima reklama mobitela na njihovo prodajo? ti postrezem s podatki simobila? ce bi to veljalo za njih, potem bi bilo boljse, da ne bi imeli nobene reklamne akcije, oz. da bi tista sredstva vlagali v same storitve, oz. dali vsakemu uporabniko 10k sit dobriimetja.. pa vendar so bili najvecji oglasevalec lanskega leta (ce se prav spomnim)
    reklama v tem primeru je bolj gradnja prepoznavnosti blagovne znamke, oz. njenih storitev..

  9. jst says:

    Ne vem, če ta reklama ruši koncept. Mogoče ga samo spreminja. Kolikor je meni znano, je všečnost mobitelovih reklam med mlajšo
    populacijo generacijo zelo nizka in prav tukaj je zelo močan simobil……

    So mlajšim všeč arty reklame ali potrebujejo nekaj, s čimer se bodo lahko identificirali?

  10. brox says:

    SSKJ je hudo za časom.
    Tako kot izraz reklama. :) Kot pravi prof. Jančič, je to arhaičen izraz agrarne družbe. Kar se stroke tiče, gre po isti poti kot ekonomska propaganda. Samo še (pre)pogosta laična uporaba ga ohranja pri življenju, ampak tudi to se bo spremenilo.
    Za reklamni nagovor je značilno zavajanje, lažne obljube. Namen oglasov pa je informiranje, prepričevanje, opominjanje, stvarne obljube – tako stroka.
    Kar se pa Mobitela tiče, se mi zdi stvar veliko bolj kompleksna, ker ne gre samo za oglaševanje, ampak za celotno oz. integrirano tržno komuniciranje… Predvsem pa mislim, da na Mobitelu dobro vejo, kaj delajo.

  11. Ulala says:

    se razumemo?? te pa ok ;)

  12. lam says:

    Kot je že nekdo rekel, oglasi imajo cilj prodajati, niso namenjeni zadovoljevanju potrebe po 30 sekundnih art vložkih med oglasi za gospodinjske izdelke. Koncept art reklam Mobitela je bil zadnje čase že zelo izpet in vprašanje, če ne že pretenciozen (navsezadnje gre za prodajo, ne za umetnost). Da je Mobitel osvežil svoj ton komunikacije, je bil najbrž zadnji čas.
    Da Simobil ne ve, kaj dela, glede na rastoč delež uporabnikov in dejstvo, da je bil oglaševalec leta 2005 (SOF), najbrž ni res. Vsaka akcija je zastavljena posebej in apelira na drugo ciljno skupino, medtem ko so Mobitelove akcije načeloma bile nastavljene precej podobno.

  13. had says:

    @brox: seveda je za casom.. in ce nisi posvecen, potem ne mores vedeti o cem predava jancic.. in spremenilo se ne bo.. kajti za mnozice je reklama reklama, oglas pa tisto, kar preberes v salomoncu.. seveda hoce stroka svoje izraze, ki ne bodo arhaicni, ce jih bodo mnozice sprejele je to stvar njihova stvar..
    glede mobitela, da je stvar kompleksna.. a si mogoce videl njihove reklame (nove.. te z govorilnicami) v tiskanih medijih.. GROOOZA! barve so v riti, fotografije so povsem amaterske (jeap, sodim fotografa, ceprav sem rekel, da tega ne bom nikoli pocel) in ce je zadaj kaj globjega, bi pa rad to dozivel.. v bistvu bodo naredili isto, kot dela simobil.. vse barvasto in brez prepoznavnosti.. na mobitelu, da bi vedeli kaj se gredo? na zalost ne verjamem vec v pravljice..

  14. Maja says:

    ker tuki govorite o mobitel reklamah bi vprašala, če veste, kdo je tisti tip, ki nastopa v reklami k z jeziki migajo :)

    plave kratke hlače in zelena majca.

    hvala!

  15. katarina says:

    Oila. Potrebujem pomoč. Mogoče kdo ve naslov iz mobitelove reklame za UMTS..?

    LINK: http://www.youtube.com/watch?v=gOGq4hI6PB8

    Hvala!! k.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.