Ločitev zaradi Google Street Viewa je naslov, ki me je danes pritegnil na Siolu. Nič nenavadnega, da v poplavi vsega sranja, na Siolu objavijo tudi takšne bučke, kajne?
Ampak poglejmo vse skupaj iz drugega zornega kota, na kar me je opozoril Hapax Legomena.
Siol pobira vsebino na internetu. Tokrat je to, kot vsak dan “neskončnokrat” brez da bi navedel vir, zgodbo našel v rumenem Sunu – Google cheat view. Malce so Siolovi “novinarji” spremenili podatke in jih objavili in se podpisali pod njih! Tako pač to poteka pri nas.
Ampak Hapax je našel bolj zanimivo informacijo – Idiot Forever v zapisu How I Duped The Sun razloži kako so prišli mediji do te ekskluzivne zgodbe. Preprosto. On si jo je izmislil in jo poslal Sunu, ki jo je seveda hvaležno objavil!
Ampak gremo nazaj k Siolovi zgodbi!
Ne moti me to da se prepisuje in da se ne napiše vir od kje je prepisano. Niti me ne moti, da se pišejo samo senzacionalistične novice, ki “kao” privabljajo ljudi.
Moti me, da se nobena novica ne preveri! In v času Googla je vse to zelo preprosto – http://lmgtfy.com/?q=google.
Res je, Google je v zadnjem času delal posnetke za Google Street View po Angliji. In jih dodajal v Mapse. Ampak da bi držlo tole, kar so napisali na Siolu:
Mož, s katerim je pred tem govorila po telefonu, ji je namreč dejal, da je v službi, vendar mu je Google uničil alibi. Soproga je namreč s pomočjo storitve Street View njegov avto opazila parkiran na povsem drugem mestu – pred hišo njune znanke.
bi moral imeti Google online live fotografije, kar NIMA. Kajti vsaka druga razlaga je preprosto nemogoča!
In dokler se bodo takšne zgodbe objavljale (pod njo sem komentiral) in je ne bo nihče odstranil, ali pa razmislil o njej, bo naše novinarstvo milo rečeno “v kurcu“!
Zgodba se je pojavila še:
Fox News – Straying Husband Caught by Google ‘Cheat’ View
Telegraph.co.uk – Cheating husband spotted at mistress’ home on Google Street View
CNET News – Cheating husband caught on Google Street View?
Anorak – Sun Duped By Google Street View Divorce Story
A se gremo tudi mi takšne igrice in začnemo polniti naše rumene časopise, ki poberejo vse, kar se pobrati da?!
Siol je relativno nevpliven medij…
Huje je to, da Delo prevaja in se podpisuje pod vsebine BBCja (kar je relativno OK in na nivoju) in vsebine britanskega rumenega tiska (a’la Metro, SUN, Lite), ki jih potem objavljajo na naslovni strani delo.si in – domnevam – tudi v papirni izdaji… Kar pa je prav pomilovanja vredno.
Tako, ker zivim v Londonu, vsak dan zjutraj na delo.si najprej opazim kozlarije, ki sem jih zasledil v casopisih tule vecer prej… Pogosto celo na zgornji polovici pagea…
J
Nehaj http://www.siol.net in 24kur brat pa boš mel mir.. Aja.. sam pol pa ne boš imel kaj pisat/komentirat. Dilema? :)
@gric: hahaha :) zdajle si me nasel :)
sem razmisljal da bi naredil en blog, kjer bi pljuval samo cez taksne “primere” kot je ta :)
Ljudje so plehke ovce in hocejo senzacionalne novice, taki mediji pa so se presrecni, da jim lahko ustrezejo, saj se v koncni fazi vrti vse okrog denarja. “Bralci” srecni, medij financno podlozen.
Dobro ste jih razkrinkali….
Ej, z veseljem, samo ne danes, danes je prvi april in ne bi nihče nasedel. Samo pomoje imaš ti takšno ime, da bi z lahkoto naskočil vse vodilne slovenske portale, kot tudi kakšne Slovenske novice (hm, voham Golo resnico II.?). Danes sem prav zares čekiral po slednjih, če je kje ta novica pa je na žlost nisem našel
Da ne govorim o najnovejši cvetki na Delo.Si. …
http://www.delo.si/clanek/78458
Nisem vedel, da je Cliff Burton leta 2001 zamenjal Jasona na basu … še dobro, da je vstal od mrtvih :-)
Pismo, te stvari so res nagravžne, kaj se dogaja iz ‘medijskega/novinarskega posla’ …
Å tudentje za 4 evre na uro kradejo in slabo predelujejo informacije … in to za kao najuglednejše, najbolj nacionalne, najboljše slovenske medije …
No, o tem, kako bukovo je vodstvo spletnega portala, ne bi – vsake toliko si vzamem par sekund in jim pošljem kakšen link na njihove neumnosti, pa se jih kar nič ne prime, da je treba reči preverjati in peglati, da gredo vn ‘tip-top’.
Popravijo reči šele, če kak tak zoprnež, kot sem jaz, zateži.
in, ja – tako se folk navaja na slabo kvaliteto, informacije jim itak niso več pomembne, saj gre le za to, da pokurjo svoj čas na portalu, ne pa za dejansko informiranje ali kakovostno informiranje (bohnedaj).
Bogve, kakšen bo ‘medijski biznis’ čez 20 let … Ker tole gre vse rapidno u qrac …