Tale zapis sodi v rubriko gostujoči zapis, saj fantje, ki so trenutno na tekmovanju v Cannesu potrebujejo mojo, tvojo, našo pomoč!

Za kaj se gre?
Kdor še gleda slovenske TV programe verjetno čuti potrebo po večji ustvarjalnosti in drznosti, ko se začnejo oglasi. Ali pa enostavno med oglasi opravi vse 5 minutne opravke.
Teh občutkov bi nas radi rešili mladi ustvarjalci oglasov. Zato so se prijavili na You Tube Cannes Young Lions 48 Hour Ad Contest, pri katerem so morali v 48-ih urah pripraviti video oglas na temo “preprečimo klimatske spremembe”.
Svoj video so naložili na You Tube in ga postavili vam na ogled. Njihova uvrstitev je namreč odvisna tudi od števila ogledov in komentarjev.

Zato: v imenu odrešilnega podmladka slovenskega oglaševanja – klikajte in glasujte ljudje, da pomagamo tem mladim ljudem in da morda kaj naredimo celo za našo naravo.

Linki videov na You Tubu:

1. video – Drago Mlakar:
2. video – Sašo Petek: http://www.youtube.com/watch?v=4zAzFCkouLQ
3. video – Jure Korenč: http://www.youtube.com/watch?v=RdM67rSbrjQ
4. video – Blaž Završnikhttp://www.youtube.com/watch?v=OvZwZPn2MrI

Prav tako pa ostale blogerje prosim, če lahko tale zapis skopirate k sebi in ga objavite, ali pa objavite povezave do linkov na YouTubu na Twitterju, Koornku, ali kje drugje!
HVALA!

6 Responses to Tudi Slovenci delamo zanimive oglase – posreduj naprej in pomagaj!

  1. cyco says:

    Vsem videom je skupno pomanjkanje kreative. Prvi mi je bil še nekako povšeči, a mu fali tehnične doteranosti. Druga dva ne bi komentiral.
    Če bi prej vedel za contest, bi tudi sam kaj ustvaril…

  2. Matjaž Finžgar says:

    Da ne bojo vsi pametni, da ne znamo delat oglasov. Had, spustil si najboljši slovenski oglas ki se poteguje. ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=OvZwZPn2MrI

  3. Mikec says:

    Komentar je kritično dobronameren. Video v zadnjem komentarju je recimo fajn, v zapisu pa so precej pod povprečjem. Ne bi ocenjeval idej, vendar tehnično bi marsikateri 13-letnik naredil bolje v Movie makerju. Kaj je pri tretjem, da je zvok toliko poudarjen? Sploh se ga ne upam pogledati do konca.

    p.s.: Zakaj ni pri niti enem uporabljeno stojalo? Ogromna pomanjkljivost :)

  4. kreatenivc says:

    Hvala za objavo!

  5. Lenart says:

    Fantje, dajmo no malo skupaj stopit in bit bolj konstruktivni od ljudi, ki komentirajo na 24ur.com in podobnih straneh. Vsem prijaviteljem gre velika pohvala. Oglas ki ga je pripravil Blaž se mi zdi vrhunski, če upoštevaš vse okoliščine. Vsi oglasi imajo svojevrstne ideje, se pa pozna da časa za resno produkcijo ni bilo na voljo. Žal je v 48 urah zelo težko narediti cutting edge TV oglas; dobit idejo, spisat scenarij, dobit ljudi, posnet, zmontirat in objavit … probaj, objavi pa bomo še tvojega pokomentirali.

    Držimo pesti!

  6. mitjamavsar says:

    @Lenart Prekletstvo komunikacijskih in nekaterih ostalih znanosti je enostavno v tem, da se na to spozna vsakdo. Približno tako kot na fuzbal. :) In največ ima o idejah in fuzbalu povedati ravno tisti Ä‘iÄ‘o s pivom, ki še nikoli ni podal ali zabil gola.

    Produkcija gornjim posnetkom ni v ponos, ampak pri dovolj dobri ideji produkcijska perfekcija postane drugotnega pomena. Je že tako, da moraš nekaj časa bit wannabe, da se naučiš, kaj vse gre lahko narobe.

    Dve ideji sta mi pa všeč. Predvsem pa respect za sodelovanje. Zmagovalec bo itak iz precej večje držve, kot je Slovenija. Je pač tako, da če se youtube virus razširi po slovenskih blogih in socialnih mrežh, okuži potencialno mnogo mnogo manj ljudi, kot v UK… To je pač organizacijska napaka tega tekmovanja.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.