Ko spiš v hotelih, si odvisen od njihove infrastrukture. In to sva včeraj zelo dobro spoznala v hotelu Kensington Townhouse, ko sva se vrnila iz Facebook zabave. Namreč ostala sva brez interneta. Stvar v bistvu sploh ne bi bila tako moteča, če ne bi morala oddati prezentacije do jutra in če nama ne bi bilo potrebno odgovarjati na cel kup elektronskih sporočil.

In kaj se zgodi v hotelu ko crkne internet? V bistvu nič. Pokličeš na recepcijo in ne vedo nič o tem problemu. Greš na recepcijo in jim razložiš, pa se delajo kot da njim vse deluje. Internet v sobah je preko kabla, v recepciji preko WIFI-ja. In ko receptorju razložiš, da ne dela ne ena, ne druga stvar, mu seveda ni nič jasno. Odgovori, da bodo to uredili do jutra mi niso prišli ravno prav, torej sem vztrajal, da pokličejo “managerja” in da se pogovorim z njim.

V tistem sem ugotovil, da nisem edini, ki ga moti to, da ne dela internet. Cel kup gostov je v tistem času prišlo do recepcije in se pritoževalo glede neta. Ko sem predlagal, da bi pogledal, če “lučke” pravilno utripajo, mi je receptor razložil, da so že vse naredili in da bo začelo delovati. Seveda to ni niti najmanj držalo in kljub pogovoru z managerjem, ki ni vedel ničesar o tem problemu, sva ostala celo noč brez povezave v svet. Se zgodi, kajne?

Odgovor managerja je bil preprost – to je complimentary service in če ne deluje, pač ne deluje! Mislim da se s to izjavo ne strinjamo vsi, ki po sveti iščemo hotele, ki imajo internet in smo “odvisni” od njega!