Povsem navadno popoldne v Ljubljani. Okoli 16. ure, ko se začne migracija iz službe proti domu, se začne dogajati reden pojav na vseh cestah v Ljubljani – zastoji. Ampak to je dejstvo, ki se ga da zelo težko odpraviti, oz. ki se mu ogneš tako, da uporabiš manj prometne ceste in ulice, ki jih ostali vozniki ne uporabljajo.
Vendar se s samo gužvo še nekako soočiš in jo sprejmeš, vendar ko ugotoviš, da je krivda za to, da stojiš štiri semaforje na istem mestu in se ne premakneš v policistu, ki usmerja promet v križišču, potem se upravičeno razjeziš. Namreč čedalje bolj zanimiv se mi zdi ta fenomen policista v križišču in posledično gužve, ki zaradi njega nastaja. Če primerjam jutranji čas, ko na srečo ni policistov in je še večja fluktuacija ljudi v center Ljubljane, pa se nekako vse uredi samo po sebi in popoldanski čas, ko se pojavijo policisti, potem sem za varianto brez policije.
Vendar je to samo moje mnenje, ki je lahko povsem napačno in je posledica tega, da nerad vidim policiste na cestah! Po drugi strani pa imam občutek, da je veliko premalo policistov na naših avtocestah, kjer bi lahko ustavljali počasne voznike na prehitevalnem pasu, ki bi lahko ustavljali voznike ki govorijo po telefonu, itd..
Kakšna je vaša izkušnja s policisti v križiščih? Pozitivna, ali negativna? Naredijo več škode kot koristi, ali so tam resnično za to, da usmerjajo promet in znajo to početi. Mogoče kakšnemu policistu delam krivico, ker se dejansko trudi, da bi promet potekal tekoče, vendar smo na drugi strani tudi vozniki, ki se zmedemo ko zagledamo policista v križišču, kako z rokami nekaj nakazuje, kajne?
Mja se strinjam… nisem še videl/slišal da bi koga ustavili ker je nonstop vozil na prehitevalnem pasu in to za piko na ž še s 100kmh :)