Hvala vsem, ki ste že rešili anketo, oz. hvala vsem, ki jo boste rešili sedaj! Namreč anketa je namenjena ljubiteljem piva, vendar jo lahko rešijo tudi vsi ostali – vprašanja in odgovori pa so vezani direktno na nekaj, o čemer razmišljam že nekaj časa in se sedaj končno spravljamo narediti/dokončati. Ampak ker sem sam med tistimi, ki ne pijejo alkohola, posledično tudi ne piva, in gre za rešitev, ki bo olajšala življenje pivoljubcem, predvsem pa jim bo prihranila precej denarja, mi je tudi malce težje razumeti kaj vse je pomembno za pivoljubca!

Ker smo v letu 2012 je najbolj preprost način, da pridem do teh informacij – crowdsourcing – kar reševanje ankete je. Rezultati pa nam bodo še kako prišli prav, kajti to je edini način, da preizkusiš svojo idejo, če pije vodo in se je dejansko lotiš realizirati.

Še enkrat – hvala vsem za pomoč pri reševanju ankete! In seveda, lahko jo delite z drugimi!

p.s.: anketo najbolj preprosto ustvarite v Google Docs, kjer vam vse podatke lepo sproti “zloži” v Excel in jih lahko preprosto uporabljate!

8 Responses to Anketa za vse ljubitelje piva – hvala za vašo pomoč!

  1. babi Sonja says:

    Redko pijem pivo, torej kakršno pač že imajo, zato nisem izpolnila ankete. V njej se 2x pojavi besedica “omiljeno”, ki je srbizem/hrvatizem. Nemara bi jo lahko zamenjali s priljubljeno oz. najljubše

  2. Pivo says:

    Had ima tale aplikacija že naročnika ali gre za privat razvoj?

  3. Janč says:

    A se mi samo zdi, ali so res najvišje cene piva v lokalih, ki so najbližje fakultetam?

    Zna kdo to pojasnit?

    Anketa:
    a) študenti imajo največ keša
    b) kafiči računajo na bruce, ki še ne obvladajo matematike in ekonomije
    c) študentom se ne da hodit
    d) drugo: ___

    ;-)

  4. Janč says:

    En predlog:
    Aplikacija naj oddaja čedalje glasnejši prijeten zvok, ko se uporabnik približuje lokalu z nizkimi cenami, in čedalje glasnejši zoprn zvok, če naleti na lokal z nadpovprečnimi cenami.
    Sistem: toplo – mrzlo.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.