Moja razmišljanja o različnih stvareh iz sveta interneta – WhatsApp, Flappy Bird, iOS, Apple, nakupovanje na spletu, crowdfunding, ki so objavljena na Tehniku.

Facebook je za akvizicijo podjetja in njihove mobilne aplikacije WhatsApp odštel 16.000.000.000 dolarjev. Številka je enormna in predstavlja nov mejnik v svetu mobilnih aplikacij. Že pred letom je odštel milijardo dolarjev za nakup Instagrama in njihovih uporabnikov. Vsa ugibanja, ki se porajajo v teh dneh, ali je bil nakup pametna odločitev ali ne, so povsem nepomembna.

Če spremljate različne novičarske portale v tujini, potem ste verjetno brali o fenomenu igrice Flappy Bird za iOS in Android mobitele. Arkadna igra, ki je s svojo grafiko spominjala na čase igric za Atarije in Commodorje, je v nekaj dneh obnorela svet in je bila v mesecu januarju med tremi najbolj popularnimi brezplačnimi aplikacijami v ZDA. V istem obdobju je bila tudi največkrat nameščena igrica na iOS napravah.

Danes mineva deset let, odkar je Mark Zuckerberg s svojimi kolegi predstavil Facebook – platformo, ki je bila sprva namenjena povezovanju študentov med seboj. Kasneje je postala vse prej kot to in danes Facebook uporablja več kot 1,4 milijarde uporabnikov. Ob tem dogodku je Mark med drugim zapisal, da ga ljudje pogosto sprašujejo, ali se je zavedal, da bo Facebook postal to, kar je danes. Njegov odgovor je preprost – no way.

Nakupne navade potrošnikov se spreminjajo skozi čas. Tudi potrošniki smo vse bolj zahtevni in želimo vedno več. V otroštvu sem hodil v trgovine, na listku sem imel napisano, kaj moram nakupiti in prijazna prodajalka za pultom mi je vse zložila v vrečko, odtipkala zneske na veliki blagajni in sem plačal.

Si znate predstavljati dan brez družbenih medijev? Da niti za sekundo ne pogledate na Facebook, da ne preverite, kaj se dogaja na Twitterju, da ne objavite fotografije na Instagramu, da ne komunicirate prek WhatsApp-a? Ali smo v letu 2014 sploh sposobni česa takšnega? Inspiracija za tole pisanje je bilo povsem naključno odkritje programske opreme, ki to omogoča.

Beseda leta 2013, po izboru Oxford Dictionaries, je bila “selfie”, vendar je Slovenijo precej bolj zaznamovala beseda “crowdfunding” oz. množično financiranje, kot je bila prevedena pri nas.

Bi vedeli, če ne bi obstajal Facebook, kdaj imajo vaši prijatelji rojstni dan? Koliko telefonskih številk poznate, če bi slučajno izgubili vaš mobitel in bi morali koga poklicati?

December je čas, ko se ozremo nazaj in ugotovimo kaj se je dogajalo v preteklem letu. Leto 2013 na internetu ni prineslo veliko novega, saj je bilo večino časa še vedno posvečenega družbenim medijem – Facebooku, Twitterju, Instagramu, kjer se še vedno največ dogaja. Kljub mojim pričakovanjem, da bom v tem letu priča čemu novemu, se moje želje niso uresničile.

O svetih vojnah med ljubitelji različnih znamk sem že pisal. Sam sem v stik z računalniki prišel takrat, ko se je na trgu pojavil operacijski sistem Windows 3.1. Dolga leta sem bil zvest Microsoftu in odraščal ob verzijah Windows 95, Windows NT, Windows Xp.

Kdorkoli je že potoval z letalom, si je verjetno zapomnil varnostno opozorilo posadke med razlago o procedurah med letom, da moramo izklopiti naše mobilne naprave, da moramo med vzletom in pristankom spraviti na varno naš mobitel in da ga ne smemo uporabljati med samim letom. Pravila, ki so bila napisana v nekih drugih časih, pa vendar so se jih vse letalske družbe morale držati, ker je takšna pravila postavila krovna organizacija – FAA (Federal Aviation Administration).

Blagovne znamke imajo velik vpliv na nas in naša življenja, čeprav si to neradi in težko priznamo. Različna obdobja v našem življenju so zaznamovale različne blagovne znamke. Med znamkami je od nekdaj obstajalo rivalstvo, ki smo ga pomagali soustvarjati uporabniki produktov in storitev s tem, da smo zagovarjali in branili svojo opcijo.

V začetku julija nas je mobilni operater Mobitel razveselil s svojo ponudbo mobilnega interneta na Hrvaškem, ki je omogočala naročnikom mesec dni surfanja po spletu v gostovanju, za ceno 10 evrov. S tem je operater marsikateremu svojemu uporabniku prihranil precej sivih las in zmanjšal visok strošek, ki je nastal, ko smo na počitnicah uporabljali prenos podatkov v omrežju drugega mobilnega operaterja.

​iOS7, Jelly Bean, Kitkat, Nokia Belle, BlackBerry 10.2, Windows Phone 7.8, par imen distribucij programskega opreme za mobitele, ki marsikomu ne pomenijo ničesar. Vendar so za proizvajalce mobitelov precej pomemben faktor, saj s posodobitvami naredijo mobitele še precej bolj uporabne, izboljšajo uporabniško izkušnjo, veliko bolj izkoristijo možnosti, ki jih strojna oprema v mobitelu ponuja, predvsem pa gredo v korak s časom.

had

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.