Podjetje Herta, je skupaj z agencijo BBDO iz Bruslja pripravilo akcijo ob predstavitvi svojega izdelka Knacki FootBall – majhnih mesnih kroglic, v obliki nogometnih žogic. Kot že veliko drugih, je podjetje izkoristilo moč “vending mašine”, ki pa je v sebi skrivala nekaj drugega, kot skrivajo druge. Namreč, ko je uporabnik pritisnil gumb, se mu je odprla “mašina” in v njej je bil legenda belgijskega nogometa Leo Van Der Elst .
Naključni obiskovalec se je moral z njim pomeriti na zelo majhnem nogometnem igrišču sredi “vending mašine”, kjer je bil prisoten tudi sodnik in če je zmagal, potem je dobil zastonj to posebno izdanje Knacki FootBall mesnih kroglic. Ideja je dokaj preprosta in tudi realizacija ni bila preveč zakomplicirana. Kljub temu, da je podobnih rešitev na trgu že cel kup, je tale precej simpatična, saj vzpodbuja čustva ljudi, ki jim sedaj bije srce samo za nogomet.