Človek, čuvaj svoje mesto, samo eno imaš je všečna družbeno odgovorno kampanja, ki jo je včeraj predstavila MO Ljubljana in je namenjena preprečevanju vandalizma. Dejstvo je, da je vandalizma čedalje več in da so stroški, ki so povezani z njim precej visoki – v Ljubljani beležijo povprečno 150 primerov vandalizma letno in posledično to znese okoli 357K eurov škode v zadnjih štirih letih!
V okviru kampanje – človek, čuvaj svoje mesto, samo eno imaš, bo junija potekalo mladinsko ulično delo na 15 različnih lokacijah v okolici osnovnih in srednjih šol, v stanovanjskih naseljih ter na javnih površinah, izpostavljenih vandalizmu. Aktivnosti bosta vodila Javni zavod Mladi zmaji in Zavod Bob, ki imata že večletne izkušnje z mladinskim delom in mladinskim uličnim delom v okviru Mreže Mlada ulica. Akcije bodo ponovili ob začetku naslednjega šolskega leta, nato pa bodo postale del rednega programa Mladih zmajev.
Meščani in meščanke lahko vandalizem prijavijo na spletni strani www.ljubljana.si prek posodobljene spletne aplikacije Pobude meščanov.
Kampanjo »Človek, čuvaj svoje mesto, samo eno imaš« so podprle tudi osebnosti, s katerimi se mladi lahko poistovetijo:
- Rok Terkaj
- Magnifico
- Žiga Födransperg – Fedr iz lokala Lepa žoga
- Primož Petkovič – Petko
Osnovni cilj kampanje »Človek, čuvaj svoje mesto, samo eno imaš.« je zmanjšanje vseh oblik vandalizma na najnižjo možno raven, povečanje občutka varnosti ljudi v mestu, ozaveščanje meščank in meščanov o tem, kakšno škodo vsem nam povzroča vandalizem in kako lahko prispevamo k njegovemu zmanjšanju ter nenazadnje zmanjšanje stroškov, ki jih povzroči vandalizem. Sredstva, ki jih iz mestnega proračuna namenimo poplačilu škode zaradi vandalizma, bi lahko namenili v koristnejše projekte, namenjene dvigu kakovosti življenja naših meščank in meščanov.
ZNAK: Človek, čuvaj svoje mesto, samo eno imaš. #človek