Telekomunikacijska podjetja so imela te dni precej dela. Omrežje ni delovalo, pojavljale so se napake, predvsem pa smo bili uporabniki njihovih storitev jezni – ker nismo dobili prostega operaterja, ker na spletnih straneh podjetja ni bilo obvestila o tem, kaj se dogaja, predvsem pa, ker nismo vedeli do kdaj bomo brez “komunikacijskih” kanalov.
- Življenje kot nekoč / ko crknejo Telemach, EVJ Elektroprom, Elektro Energija in A1
- Če bi Ljubljana ostala brez elektrike 5 dni?
- Življenje brez elektrike – si ga znate predstavljati?
Podjetja vlagajo veliko denarja v oglase. Ko pogledate svoj poštni nabiralnik, ki ga je težko sproti prazniti, potem vam je jasno o čem govorim. Kljub temu, da ste naročnik določenega telekomunikacijskega podjetja – še vedno dobite oglasna sporočila o njihovih ponudbah.
Vse lepo in prav. Ko se zgodijo nepredvidene razmere (vremeneske), takrat šele lahko ugotovimo, da tem podjetjem sicer gre prodaja kar dobro od rok (če šteje število oglasov, ki ste jim izpostavljeni), na drugi strani pa jim poprodajne storitve (kamor sodi tudi podpora) ne gredo od rok. Sploh.
Ampak to ni nič nenavadnega. Ko imaš uporabnika pri sebi vezanega za dve leti, ti je vseeno zanj. Pobegniti itak ne more, razen, če bo plačal kazen. Torej je vseeno, če se ne posveča toliko komunikacije ob primerih izpadov, nedelovanja, ali pa sprememb. NAPAKA.
Ravno v tem segmentu se ločijo med seboj podjetja. In mogoče je čas, da se tudi pri nas začne več govoriti o tem. Biti tri dni brez interneta (Telemach) ni povsem nezanemarljiv podatek. Tudi to, da ni nikjer objavljeno sporočilo o tem, kaj se dogaja, ni kar za preskočiti. To, da na telefon ne dobiš nikogar pa je že stalnica.
Pa ne gre tukaj zgolj za Telemach. Gre tudi za ostale ponudnike, ki se ne potrudijo toliko, da bi uporabnike obveščali o nedelovanju sistema, predvsem pa, kdaj je planirano, da se stanje vrne v normalo.
Ali bi bilo res tako težko poslati SMS uporabnikom, ki so na območjih, kjer ne delujejo njihove storitve? Mogoče elektronsko pošto, glede na to, da imamo ljudje različne dostope do interneta (in eden izmed njih je tudi preko mobilnega omrežja). Ali pa bi lahko na spletni strani obveščali, kje so problemi in kaj se dogaja.
Roko dam v ogenj, da bi bili uporabniki precej bolj srečni in zadovoljni, kot pa smo bili v stanju, ko nismo vedeli, kaj se dogaja. No, še sedaj ne vem.
Dokler podjetja prodajajo se cedita med in mleko. Ko prodajo storitev, se odnos spremeni. Takrat ni več ovir, saj je stranka vezana za dve leti. Mogoče pa bi bil čas, da malce več truda vložijo v poprodajne aktivnosti – med katere sodi tudi podpora!
Ja. Žal.
Pred dnevi govorila z enim izmed naših ponudnikov in zgrozila od dejstvu, kako nas vlečejo za nos.
In vlečejo vsak svoje kable ter svojo napeljavo. Mi pa čakamo. In čakamo. Pa še malce počakamo… dokler ne spremenimo ponudnika ter upamo na bolje. Potem se zgodba ponovi. Čakamo. In čakamo…
Figo jim je mar za nas.
Se popolnoma strinjam in z obvestilom na tajnici ali na spletni strani bi si tudi zmanjšali število klicev na podporo in nezadovoljstvo svojih strank.
Nočem delati reklame A1, ker nisem najbolj zadovoljna z njimi. Imam pa nekaj dobrih izkušenj, da kadar pride do večjih izpadov na klicnem centru imajo takoj tajnico da so okvare in da jih odpravljajo. V primeru, ko pa več dni ni določene storitve sem pa že dobila dobropis za mesečno naročnino, ker sem jim povedala točno katere dni in koliko časa storitev nisem mogla uporabljati.