Ko v skupinskem delu nogometnega svetovnega prvenstva izpade Nemčija, je to priložnost za “ambush marketing”. No, v tem primeru niti ne gre za “ambush”, ampak zgolj za to, da ima podjetje zaposlenega “social media guruja”, ki ves kako odreagirati. Ali pa je to kreativna ideja agencije, ki je vnaprej pripravila par možnih scenarijev. V bistvu sploh ni pomembno, dejstvo je, da so zadeli žebljico na glavico.
- Včasih je bilo kajenje v filmih in oglaševanje tobačnih izdelkov nekaj običajnega
- Oglas, ki ga je Chuck Norris snemal v Sloveniji / Ljubljani
- Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
To, da se aktualnim svetovnim prvakom ni uspelo uvrstiti naprej v osmino finala je bilo za marsikoga veliko presenečenje. Tudi Srbi so včeraj izpadli in se vračajo domov. Ampak nazaj k dvema letalskima prevoznikoma, Ryanair je v najboljši možni varianti izkoristil odhod Nemcev domov. Aeromexico pa se je na svoj način zahvalil Korejcem …
Ryanair je šel na besedo Löw (Joachim Löw je selektor) in zadel žebljico na glavico.
Making an unexpected exit?
We have Löw fares on https://t.co/LTBSLn5QzB 🛫😀#GERKOR #WorldCup #GER pic.twitter.com/PTS4nZKNHR
— Ryanair (@Ryanair) June 27, 2018
Aeromexico pa je pripravil malce drugačno akcijo, saj so ponudili kupcem kart za let iz Koreje v Mehiko 20 odstotni popust – Koreja, radi te imamo! Naši leti iz Mehike v Korejo imajo 20 odstotni popust. #VolamosConTodo #GraciasCorea
¡Te amamos Corea! Nuestros vuelos de México a Corea tienen 20% de descuento. #VolamosConTodo #GraciasCorea https://t.co/vCVAlmJ3Hl pic.twitter.com/i8WJWJV8wE
— Aeroméxico (@Aeromexico) June 27, 2018
Bravo. Upam, da jim sledi še kdo, kajti prav rad pogledam takšne in drugačne bisere na družbenih omrežjih, predvsem pa ljudi, ki imajo jajca in delajo stvari z užitkom.




