Na letošnji 21. konferenci SEMPL, ki bo 28. in 29. novembra 2019 v portoroškem Bernardinu, bo celoten program glavnega odra, ki vključuje več kot 20 predavanj uglednih strokovnjakov iz enajstih držav, tolmačen tudi v slovenski znakovni jezik.
- Diskobajagi na SOFu / festival si zapomniš tudi po žuru
- Sofisticiran nateg / elektronska pošta, spletna stran / Moonlight Legal Group
- 28. SOF / Agencija leta 2019 je Agencija 101, znamka leta 2019 je A1 Slovenija, SOF SOF-a za…
Kdo letos pride na SEMPL?
- Spoznajte človeka zaradi katerega IKEA, Lego, P&G, Nestle, Heineken in Google razmišljajo drugače – Jonathan MacDonald je eden najbolj priznanih mnenjskih voditeljev in svetovalcev na svetu. Poleg pisanja bestsellerjev (Powered by Change) in navdihujočih nastopov na globalnih odrih, dnevno izziva načine razmišljanja in dojemanja vodilnih blagovnih znamk. Zase pravi, da se ukvarja s širjenjem načina razmišljanja: “Podjetja in posameznike sprašujem o stvareh, na katere niso niti pomislili in jim ponudim informacije, ki jih niso vedeli. Čarovnija se zgodi šele, ko stopimo iz cone udobja.”
- Kaj veliki inovatorji počnejo drugače? Na to vprašanje bo na SEMPL-u odgovoril Greg Satell, avtor knjižnih uspešnic, govorec in svetovalec za inovacije. Njegovo knjigo Mapping Innovation so pri portalu 800-CEO-READ izbrali za eno najboljših poslovnih knjig leta 2017. Greg ima 15 let izkušenj pri gradnji in upravljanju medijskih podjetij v Vzhodni Evropi. Svoje znanje s področja medijev, marketinga in tehnologije pa deli na svetovno znanem blogu DigitalTonto.
- Dober glas seže v deveto vas. O moči zvoka in glasu v oglaševanju smo se pogovarjali z Emmo Rodero, raziskovalko, profesorico in direktorico španskega laboratorija Media Psychology Lab, ki ji pravijo tudi “mojstrica zvoka”. Emma že več kot desetletje raziskuje odziv ljudi na različne zvoke in glasove v oglasih. Med drugim pozna odgovore na to, katera intonacija je najbolj učinkovita, zakaj je človeški glas boljši od umetnega in kateri tip glasbe vzpodbudi pozitivna čustva o blagovni znamki.
- “Obožujem milenijce, vendar mislim, da jih mora vsak dober marketingaš ignorirati!” Milenijci so daleč najbolj raziskovana generacija vseh časov in o njih vladajo številni miti, ki se jim posvečamo tudi marketingaši. Ivan Ivanov, direktor marketinga in komunikacij v regiji CEEMCA pri Discoveryju, pravi, da resnične generacijske razlike ne obstajajo v tolikšni meri, da bi se morali toliko ukvarjati z njimi.
- Kaj imajo skupnega kečap, gorčica in oblikovanje? Teorija kečapa in gorčice pravi, da rdeča barva vzbuja navdušenje in pozornost, rumena pa optimizem. Če ju skupaj oblikujemo v celostno podobo, embalažo ali npr. logotip, pa naj bi pri uporabniku vzbujali okusnost in apetit. Številke namreč kažejo, da se v kar 62 – 90 % prvi vtis o blagovni znamki oblikuje ravno na podlagi barve. O izjemnem pomenu psiholoških in behaviorističnih znanj pri oblikovanju je prepričana tudi psihologinja in svetovalka na področju vedênja Lauren Kelly, ki bo na SEMPL prinesla bogate izkušnje, ki jih v njenem podjetju BehaviourStudio pridobivajo pri sodelovanju s podjetji kot so Microsoft, Britanska in Estonska vlada, Coop Digital, Kinetic London, MIT in drugi.
- Včeraj napaka v sistemu, danes superjunak. Uvodno predavanje letošnjega SEMPL-a z naslovom: “START, FAIL, INNOVATE & KICK ASS” ne bo govorilo o tehnoloških trendih, taktikah znamčenja ali npr. digitalni optimizaciji. Prisluhnili bomo zgodbi o pogumu, uporništvu in uspehu! Ali Mahlodji, begunec in “faliran srednješolec”, ki je zase menil, da je napaka v sistemu je danes med drugim večkrat nagrajeni soustanovitelj mednarodno priznanega start-upa WHATCHADO ter mladinski ambasador Združenih narodov. Svetuje mendžerjem in s svojo zgodbo navdihuje na največjih svetovnih odrih. Dovolite, da navdihne tudi vas!
- 5 dejstev, ki Vikki Ross dajejo zvezdniški status med tekstopisci! Njene besede uporabljajo Sky, The Body Shop, Tesco, Durex, ITV, Virgin Media, Expedia, Hotels.com, Philips, NOW TV… Sodeluje z agencijami kot so AKQA, Fitch, Sapient Razorfish… Leta 2017 so jo uvrstili med TOP 30 vodilnih kreativk na svetu. Je glas za več blagovnimi znamkami, kot bomo kadarkoli izvedeli. Je pobudnica gibanja #copywritersunite, mentorica in predavateljica na največkrat nagrajeni šoli oglaševanja, na Twitterju pa se ji res splača slediti @VikkiRossWrites