Osrednji slovenski oglaševalski dogodek, Slovenski oglaševalski festival (SOF), bo s sloganom »Odličnost dodaja vrednost«, potekal v hotelu Kempinski Palace Portorož 2. in 3. aprila 2020. Rdeča nit 29. Slovenskega oglaševalskega festivala je jasna in osredotočena komunikacija, ki ustvarja vrednost za vse deležnike oglaševalskega ekosistema, za njim pa stoji Slovensko združenje oglaševalskih agencij, katerega vodenje v mandatu 2020/2021 prevzemata predsednica Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana, in Saša Leben, generalna direktorica Formitas skupine.
- 28. SOF / Agencija leta 2019 je Agencija 101, znamka leta 2019 je A1 Slovenija, SOF SOF-a za…
- Diskobajagi na SOFu / festival si zapomniš tudi po žuru
- Danes se prične SOF / nekoč pa je bilo oglaševanje drugačno
Za načrtovanje kongresnega programa 29. SOF skupaj z izvršno direktorico SOZ in vodjo programa skrbi programski svet. Sestavljajo ga predstavniki medijev (SZM), oglaševalcev (SZO) in agencij (SZOA): Jana Štokovič (Pro Plus), Maja Michieli (Publicis Groupe Slovenija), Marja Feldin (Banka Sparkasse), Marko Bebar (Media24), Metka Kejžar (Autocommerce), Polonca Komar (RTV Slovenija), Uroš Goričan (Herman&partnerji), Valentin Bufolin in Vera Stanković.
Osrednji tekmi 29. SOF-a bo predsedoval Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor Pristopa, se bodo v žiriji pridružili: Ljubo Bratina, umetniški direktor, LunaTBWA, Zoran Gabrijan, kreativni direktor, Futura, Uroš Goričan, kreativni direktor, Herman&partnerji, Milena Jakovljević, strateška direktorica, Mediodrom, Jure Korenč, tekstopisec, Agencija 101, Mirka Modrinić, kreativna direktorica, Imago Bold, Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica, Grey Ljubljana in Blaž Verhnjak, kreativni vodja, Anomaly Amsterdam.
Slovensko združenje oglaševalcev pri SOZ je imenovalo tri predstavnike oglaševalcev, ki se bodo devetim članom primarne žirije, tokrat že v prvem krogu ocenjevanja, pridružili pri ocenjevanju tekmovalne skupine Upravljanje znamke: Matjaž Butara, direktor marketinga, Big Bang Slovenija, Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union in Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija.
V skupini Spletne & Mobilne komunikacije se primarni žiriji pridružujejo: Matevž Klanjšek, soustanovitelj in direktor produktnega razvoja, Celtra, Mak Kordić, direktor in digitalni strateg, CNJ digital in Peter Šepetavc, samostojni digitalni strateg.
V skupini Oblikovanje pa bodo žirijo s svojimi izkušnjami dopolnili: Nenad Cizl, umetniški direktor, Cizl vizualne komunikacije, Bojana Fajmut, samostojna svetovalka za poslovno kreativne rešitve in inovacije in Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG.
Pri odločitvi v čigave roke bodo šle velike nagrade se bo žirija tudi letos razširila s tremi uglednimi predstavniki stroke iz regije: Vasilije Ćorluka, glavni izvršni kreativni direktor, Leo Burnett Bukarešta in regionalni kreativni direktor, Deutsche Telekom, Romunija, Jelena Fiškuš, soustanoviteljica in kreativna direktorica, Studio Sonda, Hrvaška in Lazar Sakan, človek idej, New Moment New Ideas, Srbija.
Najboljšim delom festivala bo žirija podelila velike nagrade. Zanje bodo kandidirala vsa z zlatom nagrajena dela, s tem, da jim, ne glede na število prejetih zlatih nagrad, pripada le ena nominacija za veliko nagrado. Veliko nagrado si bo tako prislužila le peščica najboljših del, ki bodo žirijo prepričala, da so »crème de la crème« preteklega leta. Dela, ki se lahko mirne vesti primerjajo z najboljšimi deli širše regije.
Žirija bo znova podelila tudi nagrado SOF SOF-a, najprestižnejšo nagrado festivala. SOF SOF-a bo postalo delo, ki bo med tajnim glasovanjem za velike nagrade prejelo najvišjo skupno oceno primarne žirije in treh pridruženih žirantov, predstavnikov stroke iz regije. Nagrado SOF SOF-a bo torej prejelo delo, ki bo pokazalo najvišji nivo kreativne presežnosti in učinkovitosti. Cilj te nagrade je dvigovati ambicijo in motivacijo celotne stroke za ustvarjanje regionalno ter globalno odmevnih komunikacijskih rešitev.
Na festivalskem odru bomo lahko videli okrog 30 govorcev, kar nekaj je že znanih. Med njimi so: Ryan Bell, za vesoljsko agencijo NASA z Emmijem nagrajeni ameriški strateg, ki je pustil svoj podpis pri Nasinem pristanku na Marsu, kampanjah BMW-ja, Super Bowl-u ter številnih drugih dogodkih za več podjetij, uvrščenih na lestvico največjih ameriških podjetij Fortune 500. Stan Haanappel, oblikovalec in animator, navdušen nad novimi tehnologijami, digitalnimi rešitvami in tipografijo iz nizozemskega Studia Dumbar, med drugim stoji za projekti kot sta preznamčenje svetovno znanega godalnega orkestra Amsterdam Sinfonietta in preznamčenje oblikovalskega festivala D&AD.
David Pivk, direktor marketinga Nike Direct za Evropo, Bližnji Vzhod in Afriko je z eno največjih športnih blagovnih znamk na svetu sodeloval pri večkrat nagrajenih akcijah in na nekaterih največjih športnih dogodkih, kot so svetovno nogometno prvenstvo leta 2014 in 2018, evropsko nogometno prvenstvo leta 2016 in olimpijske igre v Sočiju leta 2014.
Več o SOFu – https://sof.si/