Vozilo Lotus Emira je bilo predstavljeno leta 2021. Emira bo zadnje vozilo podjetja Lotus z motorjem z notranjim izgorevanjem, saj so se novi lastniki podjetja odločili, da bodo šli raje v elektrifikacijo vozil. Škoda. Lotus Emira je vstopni model med “superšportnike” in upam, da ko bom velik, da bo to vozilo v moji garaži.
- Lotus Elise / #registrska MS HAD
- Lotus Elise
- Kaj storiš, ko želi voznik na avtocesti fizično obračunati s teboj?
Ja, rad imam Lotuse. Ko sem prvič videl Emiro, sem bil navdušen. Oblika, ki me je navdušila, predvsem pa dva pogonska agregata, ki bosta na voljo, ko bodo vozila na voljo, sta dokaz, da pri Lotusu vedo kaj počnejo in zakaj to počnejo. 2.0 litrski AMG turbocharged motor s 360 konji in pa 3.5 litrski toyotin supercharged V6 motor s 400 konji – pri teži okoli 1400 kg bosta vozilo v 4,2 sekundah pravila do 100 km/h in dosegla končno hitrosti okoli 290 km/h.
Z drugimi besedami. Vozilo, ki bo narejeno za vsakdanjo vožnjo, pa vendar se bo z njim mogoče zelo suvereno voziti tudi po “pisti” s precej dražjimi vozili. Napoved je bila, da bodo vozila Lotus Emira na voljo že letošnje leto, vendar se je zaradi situacije s korono vse skupaj malce zamaknilo. In na cestah je zgolj par teh vozil, ki pritegnejo pogled, predvsem pa omogočajo užitek v vožnji.
Pred časom sem ugotovil, da ima Lotus Trivellato Padova, ki je Sloveniji najbljižji zastopnik Lotusov, v razstavnem salonu dve vozili. In seveda je bila odločitev hipna. Grem pogledat Emiro, če je res takšna kot je na slikah. Je! V bistvu je v živo to vozilo še lepše.
Lotus Emira je dolga 4,412 mm, široka 1,895 mm in visoka 1,225mm. Lažje je “splezati” vanjo kot v Elise. Pri oblikovanju so se potrudili in ustvarili “hudičevo” aerodinamično vozilo in če so bili do sedaj Lotusi “oskubljeni” vsega v notranjosti pri Emiri temu ni več tako. Notranjost je veliko bolj udobna. Tudi glasnost motoja, ki je postavljen za sedežema je povsem “normalna” in vozilo ima kup elektronskih nastavitev, ki navdušijo tiste, ki se bodo imeli privilegij voziti s tem vozilom.
Za razliko od Elise, ima Emira precej velik prtljažni prostor in tudi prostor za sedežema, ki se lahko izkoristi za odlaganje prtljage. Ampak, ko se enkrat navadiš na Elise, potem je prtljaga najmanjši problem pri vsakem drugem vozilu.
Cena? Malce čez 100.000 evrov. V Angliji je sicer “base edition”, ki pride na trg v Q3 2023 ocenjen na 60.000 funtov. In sedaj “pobirajo” naročila – vozilo si lahko sicer tudi sam skonfiguriraš.
Ja, upam, da bom kdaj tako velik :)