Zmagovalec izbora tradicionalne letne stanovske nagrade Oglaševalec leta, tokrat za leto 2023, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, je podjetje A1 Slovenija. Priznanje Oglaševalec leta 2023 bodo predstavniki vodstva SOZ podelili na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 33. SOF v petek, 7. junija 2024 v Portorožu.
- Redo, digitalni mobilni operater A1 / re:do bo ponujal bo eSIM storitev
- A1 5G omrežje sedaj dostopno tudi na Triglavu
- Vespa in izpit A1 (do 125 ccm) / očitno se staram
- Alpine A110 S in A110 GT / Alpine Cars v ASP Lesce
A1 Slovenija je postal oglaševalec leta ne le zaradi svoje sposobnosti prilagajanja in izstopanja znotraj konkurenčne telekomunikacijske panoge, temveč predvsem zaradi izvrstne integracije svoje komunikacijske strategije s poslovnimi in marketinškimi cilji podjetja, ob tem pa uspešnem ohranjanju visokega nivoja kreativnosti in inovativnosti.
V očeh svojih uporabnikov so dvignili tako vrednost znamke kot tudi podjetja A1 Slovenija. To so dosegli z utrjevanjem polja zabave in dvigovanjem nivoja izkušnje, ki jo imajo uporabniki z njihovimi storitvami. In ravno zabava, kar jih diferencira od konkurence, jim je omogočila poglobljeno komunikacijo z mlajšo, mobilno in aktivno populacijo, ki jo zelo dobro poznajo in tudi razumejo. Novo pozicijo so uspešno implementirali tako v eksternih, kot tudi internih komunikacijskih aktivnostih ter tudi tam izvajali aktivnosti skozi prizmo zabave.
S svojo, na podatkih osnovano, komunikacijsko strategijo, komunicirajo konsistentno in krepijo temeljne vrednote blagovne znamke, ki jih je jasno zaznati tudi pri komunikaciji z njihovo ciljno javnostjo. Ohranili so tudi dolgoletni obraz v oglasih – Jurija Zrneca, katerega osebnost še bolj pride do izraza z novo pozicijo. Skrbno so izbrali partnerje pri vsebinski vključitvi kot so Joker Out in Joongla ter v pakete vključili ponudnike vsebin na zahtevo: Voyo, Deezer, NBA, HBO in Netflix.
Lansirali so novega ponudnika mobilnih storitev re:do, ki predstavlja inovativno platformo za naš trg, saj celotna izkušnja temelji na mobilni aplikaciji. Nadgradili so Lahkonočnice, v okviru Spletnih briht pa izvedli največji spletni kviz na svetu in osvojili Guinnessov rekord, v katerem je sodelovalo več kot 20.000 slovenskih osnovnošolcev. V dinamičnem okolju, kjer potrošniki od blagovnih znamk s katerimi se povezujejo, pričakujejo vedno večjo transparentnost in etičnost, je to bistvenega pomena za dolgoročno poslovno uspešnost.
Kot dokaz odličnega dela so v letu 2023 prejeli številne strokovne nagrade, svoje znanje in izkušnje pa nesebično delili v strokovnih združenjih, na strokovnih dogodkih in iniciativah. Zagovarjajo pomen partnerskega in aktivnega sodelovanja med vsemi deležniki znotraj oglaševalskega trikotnika.
Njihova agilna delovna kultura in uspehi na področju trženja ter komunikacij jih postavljajo v ospredje kot enega izmed najbolj izvirnih in inovativnih oglaševalcev na trgu, od 2023 dalje pa tudi kot najbolj zabavnega.