Screenshot Screenshot

Ko me med prenosi Olimpijskih iger posiljujejo z Biostile in podobnimi oglasi v televizijskem prodajnem oknu

Olimpijske igre. Vsake štiri leta se zgodijo. Pričakoval bi, da bo nacionalka za to angažirala najboljše prodajnike oglasnega prostora in bodo poskrbeli za oglase med prenosi, ki bodo na nivoju dogodka. V Sloveniji dobimo Biostile in podobne oglase v televizijskem prodajnem oknu, ki niso samo negledljivi, ampak tudi zavajajoči, predvsem pa so žalitev zdrave pameti.

To, da lahko Olimpijske igre gledam na drugih programih, mi je jasno. Ampak za nacionalno televizijo plačujem vsak mesec prispevek. Posledično verjetno tudi lahko zelo glasno povem, da mi ni všeč posiljevanje z Biostile in podobnimi oglasi v televizijskem prodajnem oknu, ki sem jih deležen med posameznimi prenosi.

Če je to vrhunec, ki so ga dosegli prodajniki na RTV, potem je čas, da zapustijo svoja delovna mesta in prenehajo žaliti gledalce pred “malimi” zasloni. Ker tole je dejansko negledljivo, predvsem pa me je strah, da veliko starejših ljudi, ki spremljajo Olimpijske igre, verjame, da jim bodo “praški” in “knjige” pomagali pri vseh njihovih tegobah in zdravstvenih težavah. Saj so videli to na nacionalki, med oglasnimi bloki za Olimpijske igre. To pa ja ne more biti zavajanje, kajne?

Ni mi jasno, zakaj nacionalka po hitrem postopku ne prepove takšnega oglaševanja. Malce starejši se spominjamo Top Shop in Studio Moderna oglasov, ki so v nekem trenutku izginili iz nacionalkinih programov. Pa oglasi niso bili tako “bebavi,” kot so ti oglasi.

Žalostno je, da se za takšen dogodek, kot so Olimpijske igre, niso na nacionalki bolje pripravili oz. pripravili boljših paketov za vse sponzorje naših olimpijcev, kar bi bilo precej bolj smiselno. Namreč Biostile in podobni niso sponzorji naših olimpijcev!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja