had blog roni kordis had blog roni kordis

Kako prehiteva tovornjak tovornjaka na avtocesti

Posnetek prehitevanja tovornjaka je precej krajši, kot je bilo resnično prehitevanje, kajti preden sem našel fotoaparat, preden sem našel CF kartico in preden sem vse skupaj formatiral in nastavil je minilo že več kot 40 sekund.

Tovornjak, ki je prehiteval, se ni dal, s hitrostjo 92 km/h je prehiteval drugi tovornjak, ki je vozil s hitrostjo 90 km/h. In za njim se je naredila kolona več kot 50 vozil.

Eno vprašanje za ministra za promet! Zakaj se ne spremeni zakon, ki bi tovornjakom prepovedoval prehitevanje na avtocesti? S tem bi se rešilo precej problemov, ki nastajajo zaradi tranzitnega prometa tovornjakov čez Slovenijo in ustvarjajo kolone. Sploh v času prometnih konic!

  1. “najboljse” prehitevanje tovornjaka sem dozivel na avtocesti od ivancne gorice proti grosupljem, mislim da je tisto visnjegorski klanec (nisem pa siguren, je pa klanec :) … pred vzponom se je en spravil prehitevat drugega, klanec je prisel prehitro in mu ni zneslo, tako da smo potem sli lepo gor manj kot 60 … in nobenemu od njiju ni padlo na pamet, da bi sla na tretji pas …

  2. se popolnoma strinjam s tabo, prevec si upajo tej tovornjakari in ogrozajo vse ostale v prometu, ker se jim zmeraj mudi. Poleg tega pa niso samo tovornjakari tisti, ki ‘neumno’ prehitevajo in se jim zmeraj mudi, prevec je tudi osebnih vozil, ki sem jim zmeraj mudi. Ne vem kaj voznik pridobi, ce gre 200 m pred semaforjem prehitevat osebni avto in se tovornjak! Vcasih me res zanima kam se jim tako mudi..

  3. Prov bedni so teli tovornjakarji k tkole prehtevajo k grejo 2km/h več in nardijo največjo kolono. Se spovnm k smo bli v Italiji k je še 100x hujš k pa pr ns… Kšn tak zakon, ki bi omejil prehitevanje tovornjakov, bi biu res na mestu.

  4. Tudi meni močno parajo živce takšni in podobni primeri, ko ne gre za nič drugega, kot za objestnost voznikov tovornjakov. Kazanje mišic, ali po domače – ko je jači.

    Zaradi takšnih primerov se nato dogajajo nesreče. Voznik osebenga avtomobila že 6 ali več km ves živčen vozi 90 km/h v dolgi koloni. Ko se promet končno sprosti poln adrenalina stisne gas, ravno tako to stori še 30 ostalih voznikov. In možnosti za hudo prometno nesrečo se drastično zvišajo.

  5. Tovornjake na železnico! Je že kar nekaj udeležencev nastradalo zaradi objestnega in nevarnega prehitevanja voznikov tovornjakov.

  6. Žalostno je to da je to vsakodnevni pojav. In to najbrž delajo samo zaradi tega, ker jim je dolgčas.

    Design zakona je slab ja… bi mogl mal spremenit tale naš prometni zakon. Nej se tovornjaki vozijo na vlaku al pa ponoč, čez dan pa pač ne.

  7. Heh, zadnjič, skoraj na isti lokaciji, je en tovornjak prehiteval dva, od cestninske postaje Lukovica pa vse do Krtine, če sem natančen še nekaj kilometrov dlje, tako da sem besnel. Tako kot je bilo že rečeno, ves tranzitni promet ima, da se prestavi na železnico!

  8. Točno o tem sem hotel enkrat v bližnji prihodnosti pisat tudi sam! Dvigne mi pritisk, ko sem na avtocesti priča v ego-tekmovanje dveh kamionÄ‘ij (ponavadi Poljakov, Madžrov ali Ukrajincev) z inteligenčnim kvocientom temperature hladne vode. To le traja in traja in traja. Potem, ko se zgodi in je končno omogočeno celi koloni, da ta dva bedaka prehiti, šoferja pokroviteljsko dvigneta roke v opravičilo ali v pozdrav ali v kaj jaz vem. Saj bi jima takrat najraje pokazal sredinec, ampak s tem se le spustim na njun nivo. Saj verjamem, da je vožnja kamiona po celi Evropi ali še dlje zelo naporno delo, a to še ne pomeni, da moram prenašati to tripanje na avtocesti, še posebej, ko sem v stiski s časom in moram zaradi takih idiotov razpoloviti hitrost vožnje in se po polžje v koloni pomikati naprej. Za tako vožnjo ne plačujem cestnine. In prav imaš. Takšen zakon je treba sprejeti! Nujno! In kazno naj bodo zelo velike!

  9. tud sam sm mnenja, d bi se to mogl na železnice “prestavt” (kot majo, če kj vem, v Å vici), sem pa bral na avtomobilizem.com forumu, ko je nekdo reku, da imamo za to preslabe železnice in če bi želel to “prestavt na železnice, bi jih mogl obnovit, obnova naj bi pa svinsko drago pršla – kao da se ne splača. Če bi se to na železnice preselil, se tud neb teh piz.arij dogajal, pa tud avtoceste bi zdržle mnogo dlje (nekdo je na tistem forumu omenju, da tovornjak 80-krat bolj “uničuje” cesto)

  10. Meni pa je enkrat en od teh voznikov (ki ni imel IQ-ja hladne vode) razložil zakaj je temu tako.

    Vsi ti vozniki vozijo na robu možnosti oziroma tahometra, velika večina pa še na tempomat. In ker nimajo vsi enako nastavljenih hitrosti (ravno te razlike nekaj km/h), in “padejo” za nekoga, ki ima ravno nekaj manjšo hitrost, morajo voziti sami. To pa verjamem, da je neprijetno, ko si predolgo časa za volanom. Zato prehitevajo in spravljajo ob živce ostale voznike.

    Jih vsekakor ne zagovarjam, ampak vsaj vem, zakaj je temu tako in jih poskušam razumeti. Če se enkrat navadiš na udobje, je težko iti nazaj. Pa še lastniki verjamem, da jih gonijo do konca.

  11. Ti ki si to posnel si pa očitno imel čas,kolikor vem je uporaba telefona prepovedana med voznjo,verjetno tudi snemanja.Tudi ti si spravljal udeležence v prometu v nevarnost.

  12. @tovornjakar: kot prvo, nisem uporabljal telefona za snemanje, kot drugo, iz cesa pa si sklepas, da sem jaz med voznjo to snemal.. a ne obstaja moznost, da bi snemal to sovoznik?

    kako sem jaz v tem primeru spravljal udelezence v nevarnost ne vem, ampak tvoj odgovor je potrdilo mojih trditev :)

  13. tovornjakar in vsi ostali tovornjakarji, čudim se, da se zaradi vas ne zgodi vsaj deset prometnih nesreč vsak dan na naših avtocestah, ker to kar pa jaz vsak dan doživim na avtocesti z vaše strani, me resnično preseneča, da pridem domov v enem kosu. Velikokrat slišim tudi komentarje s stani avtoprevoznikov, da zgago delajo le tuji vozniki tovornjakov. To sigurno ni res, ker največje traparije počnete prav slovenski tovornjakarji. Upam, da si ti kaj drugačen od večine.

    Drugače pa si bom ob prvi priliki zmontiral eno kamero v avto, ki bo snemala dogajanje na cesti. Največje cvetke pa bom necenzurirano objavljal na internetu. Sam da najdem ta čas, da to uredim.

    LP

  14. Vidva pa res nimata med vožnjo in med šihtom ( ti, ki med tednom, v dopoldanskem času odpisuješ ) drugega dela, kot
    zajebavat in gledat kolk se vozimo s tovornjaki, ki mimogrede nimamo tolk časa ocenjevat kolk se kter pelje. Meni je važno samo to, da varno in hitro prepeljem tovor za katerega sem mimogrede tudi odgovoren.
    Da vama ne omenjam, koliko norcev v osebnih avtomobilih med tednom srečam oz. vidim “razmazanih” po cesti, ker so se verjetno vozli ” strpno in po predpisih”. Pričakujem pametne in predvsem strpne odgovore, ker tudi jaz vozim osebni avto in nikoli nisem toliko nestrpen, kot vidva, pa vseeno pridem kamor sem namenjen.
    LP vaš tovornjakar

  15. dej ne seri tovarnjakar. 50% šoferjev tovornjakev ki se gre takšno prehitevanje izsili osebni avto, ker vedno kar zapele na prehitevalni pas. pravilo močnejšega? ne malokrat se mi je že zgodilo da sem bremzal k pr norcih zaradi idiotizma tovornjakarjev.

    tomi: naj ne bo predolgo za volanom pa je stvar rešena.

    Gric

  16. BI VAS RAD VIDEL,KAJ BI BREZ TRANSPORTA,PA MISLIM DA TOVORNJAKI NE POVZROČAJO GNEČE NA CESTAH,KR JE ITAK PREPOVED ZA VOŽNJO TOVORNIH VOZIL.VSI KOMENTARJI NA RAČUN TOVORNJAKOV SO NEPOTREBNI IN SE NAJ TI VOZNIKI MALO ZAMISLIJO NAD SVOJIMI VOŽNJAMI,NE PA DA PLUVAJO PO NEKOM KI MESEČNO NAREDI VEČ KILOMETROV KOT TI AMATERJI ČEZ LETO!!!

  17. haha, kaka pravljica, tovornjaki ne povzročajo zastojev. Ja halo, ne samo da povzročajo zastoje, povzročajo prometne nesreče, s svojo agresivno vožnjo. In brez zamere, transport bi lahko potekal lepo po železnici, tako da je to zelo slab izgovor tovornajkarjem za gnečo ki jo delajo po avtocestah.

    Zdaj ne vem, ali si slep ali pa nisi nič na avtocestah, da bi videl kaj vse se dogaja. Kdaj se tako zelo čudim, da sem še cel vstal, da mi gre kar na smeh…

  18. Aleš, ne bom rekel pravzaprav nič slabega čez voznike, ker res naredijo ogromno kilometrov poganjajo gospodarstvo in imajo mogoče več izkušenj kot marsikateri voznik, ampak ene stvari pa ne moreš očitat, namreč to, da gre tovornjak, ki pelje maksimalno 92 km/h prehitevat tovornjak, ki pelje 90 km/h.

    Pameten voznik gre prehitevat drugo vozilo, če lahko svoje vozilo požene vsaj 30 km/h več kot vozi vozilo, ki ga prehiteva. Kako se ta logika uveljavi v našem primeru?

    Vozim Cliota, ki ni ravno hiter avto. Če vidim, da imam za seboj močnejše avtomobile, ne grem prehitevat, ker bom naredu zastoj. Vozniki tovornjakov tega nekako ne spoštujete. Lahko da komu delam krivico ampak videti je, da tovornjakarji (takšni kot na posnetku) razmišljate bolj v smislu: “Jaz sem bog te ceste,” jebeš vse ostale. Halo??

    Takšni kot na posnetku povzročate slabo voljo voznikov za sabo in zmanjšujete varnost ostalih udeležencev v prometu.

  19. Vsi, ki ste tako pametni, preberite moj zapis nekaj odgovorov nazaj. Pri n-10.000 km in toliko in toliko urah na cesti se verjetno nikomur ne bi dalo voziti v tempu (in na “roke”). Samo poglejte sebe, kako žvične vas naredi prepočasen voznik pred vami, ki vam onemogoča vaš stil vožnje.

    Sicer pa, krivi niso ne oni, ne mi, ampak držva, ki tovornjakov ne da na železnico. Samo naša vlada se raje ubada sama s sabo kot s problemi držvljanov.

  20. hja ma k bi se usi vi enkrt peljali s kamjonom al pa bli na mestu odšoferja bi govorli drugače!!sploh neveste nč od tega posla tko d bode rajš tiho kolko lahko prehitevajo in kolko ne in neke zakone d bi jih omejili!!prvo provite malo in se pozanimajte in pol dajajte neke bedne komentarje!

  21. @edn: se pravi, da vsi ljudje ki imajo kaj proti heroinu morajo biti tiho, ce ga se niso poizkusili? odlicno!

    ja, zakoni so premalo strogi za tovornjakarje..

  22. Tudi sam sem poklicni voznik in strinjam se s Tomijem,ki pravi da je problem ta,ker nimajo vsi enako nastavljene elektronske blokade.Jaz tudi prehitevam iz 4kmh več in bom to tudi počel v prihodnje,ker imam VSO PRAVICO prehitevat a le takrat,ko nikogar ne ogrožm oz.ga nisem izsilil.Če se pa nekdo skoraj zabije v mojo jekleno rit je pa to njegov problem neupoštevanja varnostne razdalje,torej kar sem želel povedati je:če npr. vozim za kamijonom ki gre 90kmh moram stalno držti pedalko za gas malo pod maximumom in me od dolgotrajne drže noge le ta začne peklensko boleti in nisem kreten,da bom 1 uro ali več držl nogo v takem položju,da se bom vozil 90kmh za kamionom.Iz tega razloga jaz prehitim pred sabo vozeč kamion,pač grem svojih 94kmh se nato umaknem na svoj pas in to je to.Če se pa nabere za mano kolona,je to krivda prehitevanega voznika,ki nabija gas in mi ne pusti ga prehiteti.Večina teh,ki zajebavajo je po mojih izkušnjah madzarov.Jaz vsak kamion,ki me prehiteva spustim oz.zmanjšam gas da me čimprej prehiti,da se ne dela kolona.Zato ne žlite voznikov tovornih vozil(neki IQ-ji pa take) ampak bodite do njih strpni.
    Pa še to bral sem,da večina med vami pravi,da so kamionarji tisti,ki povzročajo nesreče :) ne bi rekel,ravno oni povzročijo,zaradi izkušenosti NAJMANJ prometnih nesreč.Že že boste rekli,da je slišati dostikrat da je bila nesreča in je udleženo tovorno vozilo a vendar osebni avtomobili so tisti,ki povzročijo nesrečo.Statistika dosti pove! lep pozdrav :)

  23. dej folk mrš u kurac usi skupi
    če nebi blo tovornjaku nebi blo nič
    npr u italiji smo stavkali nekaj dni pa je bila cela pizdarja prazne trgovine črpalke .. itd
    pa je bila škoda okol 2 miljarde evrov
    tko da tišina in ne govort če niste še probali tega dela
    pizde zabite

  24. @dido: vidis.. povedal si vse, kar je bilo povedati treba – in pokazal odnos tovornjakarjev do vseh ostalih ljudi.. bravo!

  25. Čist pravilno,da je šel kamionar prehitevat,kakor je dejal nekdo zgoraj,je problem v tem,da nimajo vsi enako nastavljenih omejevalnikov hitrosti.In vem,kakko je to,ko ti omejevalnik dopušča 92kmh en pred tabo gre pa iz 89,in potem,moreš skos nogo držat in spuščat gas pa spet pritiskat,ni zdravo za nogo in tud po določenem času se tega naveličaš in prehitiš,ter zabiješ gas do konca na 92.Mislm,dej mal razmisli prej,predno napišeš neumnosti.Sicer pa brez voznikov kamionov bi usi gagali…Me prou briga,če bo kakšen osebni avto moral počakat 5 minut,nč hudga,če bo prišel 5 minut kasnej domov,mogoče,mu je pa ravno ta kamionar rešu življenje,ker če ga ne bi blo,bi idiot prtegnu po gasu in se razkantu.Zarad mene nej kr blendajo,jst se ne sekiram,ko prehitevam….boli me za osebne avte…Ko sem pa sam v osebnem,pa pač počakam…nisem nestrpen…pizdijo samo idioti….

  26. @luciferium: torej delas prekrsek in ti je vseeno? super.. vesel sem, da imamo taksne voznike tovornjakov na nasih cestah :(

  27. @had,ne delam nobenega prekrška,ker me je že dostikrat ustavila kontrola na cesti in so mi šli gledat tahograf,pa ni blo nikol nič,samo hvala lepa,tukaj imate dokumente in srečno vožnjo :)

  28. mislm folk pa kva je z vami, a ne stekate vi bi da se ponoc vozmo pa bi da gremo na vlake ok koji smisu je it na vlak s kamionom poj je usen ce bi se roba v vagonu vozila. sicer pa tko djte mal upostevat tole da brez kamionov nebi mel niti teh racunalnikov s kerih komentirate ce ga nebi nekdo dostavu v trgovinu nebi mel kej oblect kej jest itd da ne nastevam,kam se nam mudi jaa mudi se da bodo potrosniki mel kej na policah za kupit, da bojo proizvodje imele material za delat da bojo mel delavci kej delat sam to vidte da guzvo delamo zamislte si en mesec da ni nobenga kamiona ne na cestah ne v firmah nikjer pa da vas vidm nebi mel tud kej za jest

  29. had. Zadnje čase prebiram malo tvoje izjave. Zadnjič sem zasledil tvojo izjavo da tovornjaki peljejo eden za drugim zato da šparajo na gorivu in da se ti nemoreš razvrstiti na vozni pas. Tako bolnega razmišljanja kot ga imaš ti še nisem zasledil. Če bi se tovornjaki vozili tako zaradi nafte, bi ti kamnilo da bi se motorji zelo močno pregrevali, ampak ti gledaš samo na sebe in na nikogar drugega. Prav nič me ne čudi da imaš take probleme s svojo astro. Mimogrede poznam šoferje ki so prevozili preko milion kilometrov pa niso presekali gume. Ti pa si jo že na novi astri. Saj ne rečem se zgodi, ampak jaz sem pnevmatiko našel z tremi kliki, ti pa si tako nesposoben da jo nisi sposoben najti. Ko jo najdeš mogoče ugotoviš kako drage gume si dobil na svoji astri. Glede na to da tudi objavljaš neke zaposlitve za programerje, mi deluješ zelo slab PHP programer če niti ene pnevmatike ne najdeš (tudi na googlu). Pa tisto glede elektronike… me ne čudi da se to tebi dogaja…

    Pa brez zamere, ampak ko boš nehal gledati samo na svojo rit boš mogoče šele spregledal kako stvari tečejo.

    In upam da neboš zbrisal komentarja..
    L.P

    1. sedaj pa takole.. pokazi mi link, kje dobim tocno to gumo, ki sem jo iskal v enem dnevu.. bo slo? ce uvoznik gum b-f.si ne more dobiti gume v enem tednu, niti gume-direkt, potem res ne stekam o cem govoris.. in ce sesujem gumo, je to moj problem.. ce je ne morem kupiti, ko jo potrebujem pa nic vec, kajne?

      in ne, ko kupujem avto ne gledam na ceno gum.. sem se zavedal sele kasneje.. sem pac zgolj potrosnik..

      ocitno nimas pojma o tovornjakih, kjer pametujes, da bi se motorji segrevali.. vprasaj koga, ki vozi, pa ti bo povedal to, kar sem jaz zapisal..

      jaz nisem programer, tako da niti ne vem, od kje ti ta ideja..

  30. Tvoja guma:
    http://www.superguma.si/pnevmatika/23803/Bridgestone-235-50R18-101Y-XL-Potenza-RE040-

    pa malo cenejša:

    http://www.superguma.si/pnevmatika/100053/Rockstone-235-50R18-97W-XL-F105-

    Ja imam v sorodsvu precej prevoznikov, in niso pri taki firmi da bi morali paziti na nafto, če se pa ti misliš z polno tonažo peljati nekomu za ritjo, da ni dotoka zraka, pa vemo kaj sledi. Poznam tudi nekaj osebkov ki so šli s počitniško prikolico na dopust in so se zaradi manjšega upora zraka vozili za tovornjaki (da avto nebi toliko trpel) in posledično ker avto ni imel dotoka zraka se je začel greti. Mogoče bi moral kdaj ti poskusiti v praksi in morda sesti za volan kamiona da se boš spametoval. Lahko omenim le še da bi čez karavanke prej spravil 60 kamionov kot 40 avtomobilistov.

    Da dodam še nekaj kar tvoj objektiv ne zajame. In sicer v sloveniji očitno še ni razjasneno kako se vključuje na avtocesto in čemu služi pospeševalni pas. In posledično se dogaja to da folk, ki misli da je kamion počasen nato skoči s 60 km/h direktno pred tovornjak. Lahko ti povem da šofer ki bo imel robo kot so cevi itd. ne bo šel zavirat, saj ve da bo to njega ubilo (roba prileti v kabino in te ubije), tako da bo to tista oseba naredila prvič in zadnjič.

    Kar se tiče prehitevanja v prepoved, ga raznji tujci precej jebejo ostale šoferje. Ko je dovoljeno prehitevanje ga tiščijo 91 -92 km/h da ga nihšče ne more prehiteti, ko pride pa do prepovedi prehitevanja pa naštimajo tempomat na 80 km/h in jebejo vse od zadaj. To je samo en primer.

    Sklepal sem da si programer iz tega, ker imaš na temle delu: https://www.had.si/blog//zaposlitev/
    kar nekaj oglasov ki se navezujejo na programer/razvijalec/računalničar.

    L.P

    1. guma, ki si jo predlagal NI ENAKA gumi, ki je na mojem vozilu!

      vs

      http://www.superguma.si/pnevmatika/23803/Bridgestone-235-50R18-101Y-XL-Potenza-RE040-

      razlika je ogromna.. na vozilu morajo biti enake pnevmatike.. torej tvoj nasvet ne pride cisto nic prav..

      ne primerjaj osebnega vozila s tovornjakom! NI ENAKO! pozanimaj se pri teh sorodnikih, pa ti bodo kaj povedali vec na to temo..

      roba v tovornjaki je nalozena tako, da ne more priti do razsutja! ce ti tega ne ves, potem ne poznas predpisov o prevozu.. torej o tem nima smisla razpravljati..

      ce objavim oglas za delo v strip klubu, potem se ne pomeni, da sem striptizer..

  31. Kakšna pa je razlika med obema? Drugače pa vzameš 2 nove in eno prihraniš za rezervo ko boš naslednjo razsekal. Tu sem spregledal model, se ti opravičujem.

    Sedaj pa tako. Zakon tudi citira da se moraš vedno voziti s tako hitrostjo da lahko vedno pravočasno ustaviš. Zakaj se potem dogajajo nesreče? Bi pa tudi tebe rad videl kako bi zavaroval tak tovor, oz brezveze o tem razglablati z nekom, ki še ni prijel gurten in šel nakladat tovor tako da ne pride do razsutja. Prav tako me zanima za cevi. Zavaruješ lahko do neke mejne točke, ko je sila prevelika, ga roba poleti (konkretno za cevi govorim).

    Kar se tiče prihranjanja goriva. Če hočeš da se gorivo prihrani, moraš voziti v zavetrju in s tem se precej zmanjša upor. Si zračunal koliko blizu vozila pred seboj moraš voziti da prideš v zavetrje? No in če si v zavetrju potem ne prihaja zrak v hladilnik tovornjaka. Teoretično se to reši s prisilnim kroženjem (beri: ventilator), ampak če mora ventilator cel čas delovati na polnih obratih zato da uspe zasilno ohladiti hladilno tekočino, pa še vprašljivo koliko bi ohladil po klancih s polno tonažo. To se že smatra za pregravanje.

    Kar se tiče razlike med avtom in tovornjakom. Hmm Tovornjak je samo malo večja zverina z malo večjimi konji, je sicer namenjena prevažanju tovora, ampak princip je podoben.

    Glede tvojega zadnjega stavka, imaš prav ;)

Komentarji so zaprti.