had blog roni kordis had blog roni kordis

Had intervju – Andraž Tori

Andraž Tori, z Boštjanom Špetičem soustanovitelj podjetja Zemanta, ki se je na SeedCampu uvrstilo med šest finalistov, sicer pa računalniški strokovnjak, ki se je vedno rad ukvarjal z nemogočimi stvarmi. Zmagovalec raznih računalniških tekmovanj, ki so mu prinesla dodatna izobraževanja v tujini, voditelj oddaje Resnična resničnost, sodelavec MMC RTV Slo, vodja programa v Kiberpipi, itd…. in seveda, bloger!

Andraž, ko pogledam zgornji spisek tvojih aktivnosti, se mi zastavi vprašanje, kdaj imaš čas za življenje?

Vedno. Te aktivnosti so pač del življenja, tu je še kup drugih najbolj vsakdanjih stvari. Vsaka aktivnost prinese s sabo še ogromno priložnosti za druženje, zabavnih pripetij, izzivov in tako naprej, vse skupaj pa je življenje.
Je pa nujno, da me družina pri tem podpira, da imam kljub razburljivim izzivom varno zavetje.

Podjetje Zemanta je prišlo med šest finalistov na SeedCampu. Kakšen je bil občutek, ko sta z Boštjanom izvedela to novico?

Iskreno povedano občutek je bil zmeden. V nekem trenutku sva bila prepričana, da to ne bo šlo skozi, potem pa kar naenkrat izveva, da je Zemanta eden od izbranih projektov.
Nekaj časa sva bila vesela, potem pa sva kaj hitro začela skrbeti kaj bodo naslednji koraki. Ni časa za spanje na lovorikah.

Številka €50000 za 10% delež v firmi je precej zanimiva? Sta že razmišljala kam z denarjem?

Enostavno. Vse bo šlo neposredno v razvoj produktov in poslov.
Hkrati pri Seedcampu ne gre le za denar, enako pomembni so tudi vsi stiki, ki so na voljo.
Organizatorji Seedcampa res vedo kako se stvarem streže. V enem tednu so na eno mesto pripeljali špico evropskega podjetništva in vsega kar podjetniki potrebujejo. Vsi ti stiki so neprecenljivi. Poglej si samo seznam mentorjev!

O Odprtem kopu se je že veliko govorilo, vendar je bila ta ideja za SeedCamp tekmovanje še dodatno izbolšanja in dodelana. Lahko kaj več izvemo o tem?

Ideja je omogočiti, da vsak pisec dobi v roke najmodernejša orodja, ki jih zna ponuditi znanost. Uporabi jih lahko vsak – bloger, novinar, urednik spletne strani podjetja. Tehnologija lahko poda samodejne predloge katero sliko uporabiti, kaj so povezane novice, katere značke, itd.
Izkaže se, da to ni zanimivo zgolj na ravni pisca, temveč celih organizacij, predvsem medijev, ki lahko s tem povečajo kvaliteto svojih spletnih strani. Samodejno poskrbijo, da so njihove spletne strani zares prepletene in obiskovalcem dajo čim več – in jih s tem zadržijo čim dlje.
Je pa potrebno povedati, da če ne bi bil na začetku MMC RTV Slovenija zainteresiran za takrat še nepreizkušeno tehnologijo, bi bilo težko priti do te stopnje kjer smo zdaj.
Nauk je, da je kdaj preprosto potrebno preizkusiti kaj novega, tudi ko gre za velike organizacije in podjetja. Dati priložnost inovatorjem, da rešitve prenesejo v prakso, tvegati.

Že dalj časa razmišljam o tem, da dejansko premalo vemo o Slovencih, ki so uspeli v svetu, pa nimajo dobrega PR-ja, ali pa jih ta stvar preprosto niti ne zanima, ker se nočejo izpostavljati. Koga bi vidva izpostavila, ker sta vseeno precej bližje tem krogom, kot pa smo ostali?

Kar nekaj slovencev dela v podjetjih kot sta Google in Skype, prav tako malo ljudi ve, da se delček famoznega Joosta razvija v Sloveniji.
Drugače pa imamo recimo raziskovalno skupino na področju tehnologij znanja na Inštitutu Jožef Stefan, ki je v svetovni špici, pa le malokdo ve zanjo.
Potem so tu podjetja s področja strojne opreme, pa še in še.

Ko je Andraž žlosten, kaj ponavadi naredi v takšnem primeru?

Čaka, da mine in poskuša s čim zapolnit čas do takrat.

Hvala!

Hvala tebi!

  1. Vse super in fino, ampak za RR bi si pa lahko omislil kakšno stilistko. Sicer je fajn voditelj, ampak še bolj fajn bi pa bilo, če bi ga kakšna Barbara Podlogar malce “vzela v roke”. Btw had: dej še fotke zravn intervjujev!

Komentarji so zaprti.