Par dni nazaj je Microsoft lansiral nove oglase za I’m a PC kampanijo. Vse lepo in prav, dokler uporabnik LuisDS na Flickerju ni objavil najbolj zanimivega detajla tega oglasa. Oglas je bil narejen z Adobe Photoshop CS3 Macintosh verzijo, kar pomeni, da so uporabljali Apple računalnike. (vir)

In če se je želel Microsoft približti Apple kampaniji s tem, mu to definitivno ni uspelo! (spodaj sta oba oglasa, ki ju lahko primerjate)


I’m a PC

Get a Mac

21 Responses to Microsoftov oglas za I’m a PC narejen z Mac-i

  1. ŽonPjer pravi:

    Zgodovina se tudi tu ponavlja. Prvi windowsi so bili tudi napisani na Machintoshu ;))

    Sicer je pa Microsoft ni zastonj precejšen lastnik Appla. Čudne igre so to.

  2. ŽonPjer pravi:

    popravljam: Na Macintoshu (jejej;)

  3. ŽonPjer pravi:

    Sicer pa, sej je Mac tudi samo PC ;)
    in winsi na njem menda bolje tečejo kot na no name mlinčkih.

  4. ŽonPjer pravi:

    Aja, hehe, pa tale ki igra PC-ja je tudi že dolgoletni Mac user.

  5. had pravi:

    jeap, sem tole zdajle odkril :)

    no ja, tudi microsoftovci niso popolni :)

  6. Rok pravi:

    Meni se zdi kar posrečen oglas. Vsekakor boljša kot Gates/Seinfeld reklame. Pri “Hi, I’m a PC, I’m a Mac” reklamah, si ne morem kaj, ne da bi zaznal podtona, ki zali PC userje. Ne vem komu skos crasha,freeza,BSOD,… XP/Vista.

  7. Kristjan pravi:

    Im a PC and i sell fish :D
    ta je najbolja :D hihi

  8. Matej pravi:

    Zgrešena reklama. Ker lahko tako “Mac” kot “PC” obatroja furata Winse. Ker lahko na PC laufaš še Linux. Kao parodija – ne znese. Deset let prej, morda.

  9. Rok Hrastnik pravi:

    1. Narejeno je z Adobe za Mac, ker je to delala agencija Krispin Porter + Bogusky, ki pac dela z Maci.

    2. Point kampanje je izkoristiti stereotip, ki ga je ustvaril Apple, in ga obrniti v pozitivno stran. Prakticno edini odgovor, ki je Microsoftu bil na voljo.

    BTW – big fan kampanje!

  10. Matevž pravi:

    in Microsoft da 300 mio za reklamno kampanijo..

  11. Matej pravi:

    @Rok Hrastnik:
    1. Menda imajo dober razlog, da furajo Macov Photoshop, ne?
    2. Edini odgovor? Kaj pa, recimo, če bi dali teh 300 *10^6$ za izdelavo boljšega OS-a?

  12. Obelix pravi:

    hmm saj delajo winse 7 in pa do leta 2012 naj bi izdali cisto novi OS, ki naj kao nebi bil samo upgrade 3.11 ampak cisto nova zadeva

    imho apple nima kaj zgubiti z to M$ kampanjo saj je itak PC

  13. ŽonPjer pravi:

    No, tale komentar od Johna Gruberja je vreden branja, glede teh reklam.

    za bistvo samo tale odstavek:

    The framing of Apple’s ads is not about either/or. Not a choice between two rival products, like Democrat/Republican, Chevy/Ford, Coke/Pepsi. The framing instead is special vs. regular. Not Coke vs. Pepsi but Coke vs. “soda”.

    Za tiste, ki vas zanima celota pa link:

    http://daringfireball.net/2008/09/digging_deeper

  14. Rok Hrastnik pravi:

    Sicer zanimiv clanek, ampak Gruber je po mojem zgresil point kampanje.

    Osnovni problem Apple konkurentov je, da se je Apple izredno pozicioniral kot “cool”. Ce odstranimo vso navlako je kljucni point “I’m a Mac” oglasov bil: Ce uporabljas Mac, si cool; ce uporabljas PC si loser.

    In kot odgovor na to je Microsoftova kampanja genialna …

  15. ŽonPjer pravi:

    Genialna?
    Jest pa mislim, da je Microsoftova kampanija bolj kot zgrešena, v bistvu povsem prozorna, nedoločena in nedorečena. Brez prave poante.
    Govori o PCjih (kar je tudi Mac) in ne o windovsih vs. OSX. Kar bi bil logičen odgovor na izziv. Seveda je popolnoma jasno zakaj ne. Ker pač Winsi niso in nikoli niso bili al pari Mac OS. In najbrž tudi ne bodo. Skratka, reklama ob kateri lahko rečeš samo “Ja, in?” Kaj je tu kaj novega? Itak je jasno, da večina ljudi goni windowse in ima torej čisto običajne PCje…ki pa so polni virusov, bugov, pizdarij, ki jih v meku ni niti za vzorec. In ravno zaradi tega večina novih konvertitov preklaplja na Mace.
    Kaj so nam potem s to reklamo sploh poskušali povedati in komu? Večini sveta (tudi ameriškega), ki itak ne ve za Mace in njihovo “Buy a Mac” kampanijo ali macovcem, da smo pač v manjšini? In da naj bomo potemtakem tiho.
    Haha!
    Pravzaprav, hvala bogu da smo v manjšini. Samo toliko.
    .
    .
    .
    In kot pravi Gruber: “Vista is mocked, but several of the spots have emphasized how Microsoft Office works just great on a Mac. In at least one of the ads, Long’s Mac character even makes it a point that he can run Windows just as well as PC can, via Boot Camp.”

  16. Rok Hrastnik pravi:

    ZonPjer, na tole odgovarjas kot advanced user, ki pa so v manjsini, in na katere tale kampanja ne cilja. To ni borba proti Mac OS (kar bi bilo zgreseno, ker za Mac OS pa res ne ve nihce … in point Maca ni ne v OS-u in ne v izdelku samem), ampak ustvarjanje statusa za kupca dolocenega izdelka.

    Apple se ne kupuje zato, ker bi bil potencialno boljsi izdelek, ampak zato, ker je cool. iPhone in Air (kako prikladno ime:) sta najboljsa primera tega.

    Sicer je mogoce “nekaj” userjev, ki kupujejo zaradi percipirane kvalitete, ampak glavnina nakupov gre pa se vedno na racun “cool”.

    Sporocilo Microsoft kampanje je, da PC userji premikajo svet, in da je “cool” biti PC user … ampak da je to drugacen “cool”, kakor macov “cool”.

  17. ŽonPjer pravi:

    Pa še to. Naj microsoft najprej naredi izdelek, ki bo sploh vreden tako drage reklamne kampanije in primerjave z nasprotnikom, potem se pa lahko pogovarjamo o smiselnosti. Do takrat pa windowsov in PCjev sploh ni treba reklamirati, ker bo na svetu vedno dovolj loserjev (po Rokovo), ki bodo že našli piratsko verzijo Winsov in kako poceni korejsko škatlo, ki bo “prodajala ribe”.
    Vsi, ki smo menda “cool” (tudi po Rokovo), bomo pa to še naprej, predvsem zato, ker vemo, da se za slučajno cool zunanjostjo naših macov res nahaja kvaliteta, zaradi katere nimaš nekih blaznih skrbi, ampak samo delaš in ne kličeš serviserjev vsak teden.
    Mislim tudi da vsi PC/Win uporabniki niso luzerji. Ob vseh težvah, ki jih ponujajo, sem se tudi sam marsičesa naučil o računalnikih in znam tudi marsikaj lastnoročno popravit, inštalirat…Ampak, s tem je kot z odraščanjem. Ko si starejši, ti je enkrat dovolj drkarij s kompom (če le nisi popolni mazohist ali pa profesionalec) in ker zaslužiš dovolj denarja, si privoščiš tudi kvalitetnejši izdelek in s tem relativen mir, čas in denar. Če pa si vrh vsega videti še cool, pa toliko bolje.

  18. ŽonPjer pravi:

    Res je, PC userji dejansko premikajo svet. Tu se strinjam ;) In vseeno želijo biti tudi cool na applov način. To dokazujejo z neumornim iskanjem načinov, kako spravit mac osx na generične PCje. Biti cool torej ni iz trte izvita želja ali potreba. In tu gre res samo za cool, ker če bi hoteli kvaliteto, bi kupovali originale.

  19. Rok Hrastnik pravi:

    I give up.

    In ne “loserji” po moje, ampak po Apple-ovo.

    Kar pa se tice “zaradi katere nimaš nekih blaznih skrbi, ampak samo delaš in ne kličeš serviserjev vsak teden” –> hmmm, verjetno sem potem edini na svetu, ki s svojim PC-jem in Winsi nima problemov:)

    Sicer pa tale diskusija vsaj z moje strani ni imela nobene zveze s kvaliteto izdelkov. Ceprav bi pa osebno izbral “PC-ja” namesto Mac-a any day …

  20. Davor pravi:

    Ampak Bitli so pa boljši od Stonsov! ;)

  21. ŽonPjer pravi:

    No, če bo pa kdo zaradi tega kupil PC, potem pa ni več komentarja:
    http://gizmodo.com/5052680/steve-ballmer-goes-nuts-again-to-sell-windows

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.