Pohištveni sejmi so ponavadi precej dolgočasni – oz. dolgočasni so razstavni prostori razstavljalcev. Včeraj, ko sem šel na pohištveni sejem Ambient na Gospodarskem razstavišču, sem bil prepričan da bo zgodba podobna, kot je bila leta poprej. In sem se zmotil. Dejansko sem bil presenečen nad razstavnimi prostori, ki niso več sami sebi namen, ampak se pozna, da so pri njih sodelovali kreativni ljudje, ki razmišljajo “out of the box”, oz. ki se zavedajo, da je vizualna podoba pomembna – tudi na sejmu.
In primerek razstavnega prostora podjetja Ergoles je tisti, ki sem si ga najbolj zapomnil. V bistvu me je zanimalo, kdo je naredil njihovo kreativo, da sem se o tem pozanimal kar pri njih na razstavnem prostoru. In odgovor, da je to naredili ZEK Crew, mi je povedal vse. Fantje so dejansko naredili, že zgoraj omenjeno “out of box” (dobesedno) zadevo, ki privablja poglede in privlači obiskovalce.
Zelo všečno! Še zapis na spletnem mestu ZEK Crew – ERGOLES
Zek Crew so zakon! Mi je pa všeč, da poleg komercialnih projektov delajo tudi eko projekte, kot je Vrečka na vrečko.