Podjetje Pepsi je skupaj s pevko Beyoncé pred parimi dnevi predstavil svoj nov oglas – Mirrors. Sodelovanje uspešnega podjetja z uspešno pevko se pozna tudi na številu ogledov oglasa na YouTubeu – v dveh dneh je številka presegela 2.500.000 ogledov. Embrace your past, but Live For Now
Vendar Pepsi ne predstavlja samo novega oglasa, ampak tudi kampanijo, ki se širi na družbena omrežja – obiskovalce pozivajo Tell us how Pepsi’s new TV spot moves you. Get Tweeting with #BeyHereNow. Na žalost ljudje ne tvitajo o tem, zakaj jim je oglas všeč, ampak tvitajo, da jim je všeč!
I’ve been murdering the replay button! #BeyHereNow – youtube.com/watch?v=_2smYV…
— Queen B! (@QueenBeyStans) April 6, 2013
Omg sikk i love ❤Pepsi Beyoncé “Mirrors” – Official 2013 video – #BeyHereNow youtu.be/_2smYVl0zrk
— Raaadhika ♡̷̴1D∞JB (@1DirectionerJB) April 6, 2013
In še ena zanimivost – domena pep.si je bila najdražje prodana .si domena – Pepsi jo uporablja za skrajševanje URL-jev! Odlično!
Retweet if you’re watching @beyonce’s #NewPepsiSpot over and over again! pep.si/BeyHereNow #BeyHereNow
— Pepsi™ (@pepsi) April 4, 2013
Pepsi Beyoncé “Mirrors” – Official 2013 video – #BeyHereNow
“Pepsi Beyoncé “Mirrors” Behind The Scenes Official Video #BeyHereNow”