Podjetje Pepsi je skupaj s pevko Beyoncé pred parimi dnevi predstavil svoj nov oglas – Mirrors. Sodelovanje uspešnega podjetja z uspešno pevko se pozna tudi na številu ogledov oglasa na YouTubeu – v dveh dneh je številka presegela 2.500.000 ogledov. Embrace your past, but Live For Now

Vendar Pepsi ne predstavlja samo novega oglasa, ampak tudi kampanijo, ki se širi na družbena omrežja – obiskovalce pozivajo Tell us how Pepsi’s new TV spot moves you. Get Tweeting with #BeyHereNow. Na žalost ljudje ne tvitajo o tem, zakaj jim je oglas všeč, ampak tvitajo, da jim je všeč!

In še ena zanimivost – domena pep.si je bila najdražje prodana .si domena – Pepsi jo uporablja za skrajševanje URL-jev! Odlično!

Pepsi Beyoncé “Mirrors” – Official 2013 video – #BeyHereNow

“Pepsi Beyoncé “Mirrors” Behind The Scenes ­Official Video #BeyHereNow”

beyonce_pepsi

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.