Že nekaj časa se navdušujem nad oglasi za Pepsi, kljub temu, da nisem njihova ciljna skupina. Imajo jajca iti dlje, kot ostali, predvsem pa imajo agencije, s katerimi sodelujejo, fenomenalne ideje. Tokratno akcijo, oglaševanje na avtobusnih postajališčih – Unbelievable Bus Shelter je pripravila agencija AMV BBDO, London. Kot je nekdo napisal v komentarju – zaradi česa takšnega bi zamudil tudi avtobus, ali dva in se ne bi nič sekiral.

Tudi pri nas so že poskušali s podobnim oglaševanjem na avtobusnim postajališčih, ampak ideja ni bila nikoli tako nora, kot je ideja za Pepsi, kjer ti s pomočjo dodatne kamere in specialnih posnetkov pričarajo drugo realnost. Vendar je to oglas, ki je namenjen zmagam na festivalih in narejen za viralno širjenje. Ko si enkrat tako velik brand, kot je Pepsi, potem lahko precej sredstev vlagaš v takšne projekte, predvsem pa lahko igraš na malce drugačen način, kot pa če si šele na začetku poti in moraš z oglaševanjem prodajati.

pepsi

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.