Lansko leto je po spletu zaokrožil viralen video, ki sem ga tudi sam objavil – Viralni video – Pepsi MAX & Jeff Gordon – Test Drive, kjer sta združila “moči” podjetje Pepsi in Jeffery Michael “Jeff” Gordon (profesionalni Nascar voznik). Ideja je preprosta – Jeff se “spremeni” v Mikea in gre testirati Chevy Camaro letnik 2009. Prodajalec gre z njim na testno vožnjo, ki pa se kmalu spremeni v vse prej, kot pa zgolj testno vožnjo. Splet ljubi takšne videoposnetke, ker se v njih dogaja in včeraj je video zaokrožil po družbenih omrežjih
Seveda so se na spletu pojavile takšne in drugačne insinuacije, da to ni bilo nič resnično in da je bilo vse del predstave. Eden izmed kritikov je bil tudi Travis Okulski, novinar pri portalu Jalopnik. Glede na to, da je maščevanje najboljše tako, da se človeka postavi v isto vlogo, je bil tudi scenarij za Pepsi: Test Drive 2 precej preprost. Jeff Gordon se pred vrati Travisa Okulskega pojavi kot voznik taksija in ga odpelje na vožnjo.. No, ne čist navadno vožnjo, kot si jo je verjetno Travis želel.
Preko 13.000.000 ogledov videa na YouTubeu še enkrat potrdi mojo domnevo, da imajo uporabniki družbenih omrežij radi takšne “pranke”.
Pepsi MAX & Jeff Gordon Present: “Test Drive 2”