Pred parimi dnevi sem videl oglas za novo storitev/aplikacijo zavarovalnice Triglav – DRAJV. Lahko bi o tem, da me je zmotilo njeno ime, pa je povsem nesmiselno, ko imamo že kar nekaj časa poplavo popačenk pri imenih storitev in blagovnih znamk.
Bolj zanimivo je, da sem natanko pred letom dni pisal o zelo zelo podobni storitvi, ki jo je predstavil Samsung v Avstraliji – Samsung: S-Drive – bodite nagrajeni za varno vožnjo, kjer je osnovni koncept zelo zelo podoben. Zbiraš točke, ki jih kasneje lahko uporabljaš in vse to delaš preko same aplikacije.
Takrat sem zapisal:
Agencija Leo Burnett iz Sydneya je skupaj s Samsungom predstavila aplikacijo / program S-Drive, ki omogoča voznikom, da so nagrajeni za varno vožnjo. Izhajali so iz preprostega vzroka – izredno veliko nesreč se zgodi, ker smo ljudje med vožnjo veliko bolj pozorni na naše mobilne naprave, kot pa na cesto.
Uporabniki bodo za vsak varno prevožen kilometer dobili točke, ki jih bodo kasneje lahko uporabili za različne nakupe – obstajajo trije nivoji, ki so zanimivi za uporabnike. Prav tako se lahko vozniki med seboj povezujejo v time, ki skupaj osvajajo točke.
Ideja se mi zdi zanimiva iz vidika ozaveščanja o nevarnostih v prometu in momentih, ko nismo pozorni na cesto. To, da so vpeljali v vse skupaj tudi gemifikacijo, pa se mi zdi izvrstno, saj je to edini način, da uporabnike “prepričaš”, da začnejo spreminjati svoje navade.
Mogoče pa, nekega lepega dne, se kaj takšnega zgodi tudi v Sloveniji in bodo ljudje začeli bolj pametno uporabljati svoje pametne telefone!
In potem se zgodi leto 2015 in Triglav predstavi DRAJV!
Kaj je torej DRAJV? Tole je zapisano na spletnem mestu
V Zavarovalnici Triglav brezplačno in vsakomur ponujamo možnost uporabe aplikacije za pametne telefone DRAJV. Z uporabo aplikacije DRAJV lahko analiziraš svoje vožnje, spremljaš vozne navade in jih izboljšuješ. Pri Zavarovalnici Triglav lahko pridobiš tudi ugodnosti pri zavarovanju. Aplikacija DRAJV je izredno preprosta za uporabo in omogoča takojšnjo povratno informacijo o načinu vožnje.
Problem nastane, da je aplikacija DRAJV narejena samo za Android telefone, čeprav je predvidena tudi izvedba za iOS telefone. Kar me spomni na moj zapis Zavarovalnica Triglav, zakaj aplikacija Očistimo gore, ni na voljo tudi za iOS naprave?
Lahko bi šel komplicirati in kopirati dele pogojev uporabe, kjer je zapisano, katere podatke vse Zavarovalnica Triglav zbira in s kakšnim namenom, vendar ni moj namen nikogar prestrašiti, zgolj zanimivo se mi zdi dejstvo, da sem takšno aplikacijo že videl in celo pisal o njej. Se zgodi, kajne?!
p.s.: da ne bom samo pizdakal. Agencija, ki je pripravila akcijo (oglas) je svoje delo naredila odlično. Še posebej mi je všeč, da so izbrali za podlago glasbo Gramatika in da so z njim uredili tudi avtorske pravice (informacije iz prve roke) in ga tudi podpisali v samem oglasu. Bravo Grey Ljubljana!
Najbolj ironicno pa je to, da v vseh promocijskih materialih (video, spletna stran, verjetno tudi kaksna papirna brosura,…) prikazano delovanje ravno na iPhonu… za katerega pa aplikacije kar ni in ni…
:) jeap.. ta je lepa :)