Search Engine Optimization – optimizacija spletnih strani, ali krajše SEO, je beseda, ki se precej pogosto uporablja v svetu interneta. Predvsem pa je to tržna niša, ki jo mnogo podjetij poskuša izkoristiti in poskušajo SEO optimizacijo prodati lastnikom spletnih strani (ali mest). bi dobili visoka pozicije na iskalniku – predvsem Google.
Kaj pomeni SEO – optimizacija spletnih strani?
Preprosto zapisano pomeni optimizacija spletnega mesta za iskalnike – Google, da jih ima ta iskalnik rad. Radi v smislu, da ga njihovi “pajki” (avtomatični mehanizmi, ki jih iskalniki uporabljajo) pogosto obiščejo, da se vsebina spletnega mesta čim hitreje pojavi v iskalnikih, predvsem pa, da se ključne besede pozicinirajo čim višje v SERP-u (Search engine results page) in da je čim več obiska iz ikalnikov, kar pomeni tudi večjo monetizacijo spletnega mesta.
Zakaj je sploh potrebna optimizacija spletnih strani?
Če imaš spletno mesto, ki pokriva specifično področje je težko razširiti informacijo o tem, brez vložka velike količine denarja v marketing. Pa še v tem primeru ni uspeh zagotovljen. Internet in iskalniki pa so povsem nekaj drugega. Ljudje iščejo ključne besede in pridejo na spletna mesta preko iskalnikov. Se pravi da je edino kar moraš narediti da izbereš ključne besede, jih optimiziraš in poskrbiš za dnevni pritok obiskovalcev iz iskalnikov. Če bi bilo to tako preprosto, potem bi bili vsi na prvem mestu – na žalost je vse preveč faktorjev, ki vplivajo na pozicijo na Googlu, predvsem pa Google sam spreminja svoje algoritme in vsakič znova dodaja nove zahteve, kaj vse vpliva na pozicijo.
Sam precej dobro skrbim za svoj SEO, kar se mi pozna tudi pri pozicijah na iskalnikih. Upoštevam priporočila Googla in skrbim za to, da se spletno mesto dovolj hitro nalaga (CloudFlare), testiram hitrost spletnega mesta (PageSpeed), potrudim se pri vsebini, da ima svoj začetek in konec, predvsem pa skrbim za zunanje povezave, ki so precej pomembne.
In potem dobim takšno elektronsko sporočilo, ki mi dvigne pritisk:
Spoštovani lastnik had.si ,
Ogledal sem si vašo spletno stran. In če ste kdaj že oglaševali na internetu ste ugotovili, da se oglaševanje z obračunavanjem po kliku kaj hitro spremeni v zelo bolečo metodo. Mogoče bi vas zanimalo zakaj ne prejmete več organskih klikov, ki so brezplačni oz. zakaj je optimizacija spletne strani tako pomembna.
Pregledal sem ključne faktorje vaše spletne strani:
1. Vaš PR faktor je dober ampak vseeno prenizek, ga je potrebno izboljšati.
2. Vaš naslov spletne strani je 55% relevanten. To se lahko še izboljša.
3. Vaša SEO ocena je 60%. To se lahko izboljša z implementacijo off-site faktorjev,ki bodo vašo stran potisnili visoko v Google.Si.
Če zelite odpraviti te slabe stvari z vaše spletne strani in da se boste začeli pojavljati visoko v iskalniku Google.si potem ne odlašajte. Optimizacija spletnih strani ni takojšnja in ni brezplačna ampak je tudi edina smiselna metoda oglaševanja na internetu. Vaš čisti dobiček na investicijo bo vsaj 3 večji od plačljivih metod. Pravzaprav sem tako prepričan, da če se vaša pozicija v iskalniku Google.Si v prvem mesecu ne izboljša, bom delal zastonj dokler se vaša pozicija ne izboljša!
Moje stranke mi nenehno sporočajo, da jih stranke najdejo zato ker so na top pozicijah v Google. Z tem ko boste na prvih mestih v zadetkih levo v iskalniku Google.si je največ, kar lahko storite za vaše podjetje in vaš ugled na internetu.
Nekaj izjav naših strank:
“Po 20 dneh smo z dvema ključnima besedama na 1 mestu, dvema na 2. mestu in tremi na 4 mestu!” Jure, SpletniBazar.si
“Sem bila precej skeptična ampak potem se je promet na naši strani povečal iz 3-5 obiskovalcev dnevno na 40-80 dnevno, hkrati tudi prodaja! Neverjetno!” Damjana, Krinolina.si
“V manj kot mesecu dni smo zasedli prva mesta v nasi branži in smo pred vso konkurenco! Upam si trditi, da je vaša storitev vredna vsaj 3x več.” Roman, Zalozbaroman.si
Pridružite se mnogim preostalim podjetjem iz vašega kraja in Slovenije, ki nam že zaupa! Želel bi vam napisati še več, seveda v kolikor vidite smisel in ste ugotovili, da je optimizacija spletne strani nujno potrebna. Odgovorite mi na to sporočilo če zelite pričeti še danes!
Z lepimi pozdravi, Tomaž Leljak
Ne, Tomaž Leljak, ne bom odgovoril na vaše sporočilo, ker me ne zanima vaša ponudba. Če bi dejansko naredili SEO analizo mojega bloga, bi ugotovili, da je zelo dobro optimizirano. Da nimam nišnega spletnega mesta, ki bi ga lahko optimizirali s parimi zunanjimi povezavami in da bi bila optimizacija vsebin, ki jih ustvarjam že devet let tako preprosta.
Zanimivo je, da pošiljate eletronsko sporočilo iz Gmail naslova, da na Googlu o vas najdem samo Tomaž Leljak – Google+ Tomaž Leljak hasn’t shared anything on this page with you. Če prav razumem, je vaša kobila povsem bosa in posledično, tudi če bi želel optimizacijo spletnega mesta, se za to ne bo odločil pri vas. In upam, da se tudi vsi ostali prejemniki vašega elektronskega sporočila odločijo za enako potezo.
Dobil sem identično, isto je moja stran prvi organski zadetek na google.si :)
SEO je v takšnih primerih pač napačno razumljen :-)
SEO – Self Eradicating Oriface (aka – a butthole)
Joj ta tip je očino pospamal celo Slovenijo. Prijaviti bi ga bilo treba tržnemu inšektorju. Pa tudi urediti to sivo področje s poslovnimi imeniki, ki jih tovrstni spamarji izrabljajo za pošiljanje masovnih mailingov. Kao jih ščiti nek čeln v pogojih poslovanja, ki prvai, da se podjetje z objavo podatkov v imeniku strinja, da lahko kdorkoli uporabi objavljen e-naslov. Zakonodaja pa po drugi strani pravi, da ti nihče ne sme poslati prodajnega maila, če mu nisi dal izrecnega dovoljenja za pošiljanje.